کد خبر : 1417246 | 01 خرداد 1396 ساعت 11:54 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی: پرسپولیس تیم اول ایران است

مهاجم جنوبی پرسپولیس نیز درگیر چالشی که علیرضا منصوریان در نشست خبری روز گذشته ایجاد کرده بود شد و به آن پاسخ داد.

طارمی: پرسپولیس تیم اول ایران است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که به عنوان نماینده بازیکنان از پرسپولیس در نشست خبری حاضر شده بود در خصوص دیدار فردای این تیم برابر لخویا و همچنین مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده صحبت کرد.


مهاجم آقای گل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در خصوص عدم حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: باشگاه پرسپولیس همیشه به تماشاگرانش متکی بوده است. ما پرطرفدارترین تیم ایران و تیم اول پایتخت هستیم.


طارمی در واکنش به این سوال که چه شناختی از حریف فردای خود دارند گفت: لخویا تیم خیلی خوبی است اما فکر نکنم از الهلال بهتر باشد.  ما می‌توانیم در رفت و برگشت این تیم را شکست دهیم. برای این بازی خیلی تلاش کرده‌ایم و تمرین‌های خوبی داشته‌ایم. امیدوارم خدا هم پاداش ما را بدهد و صعود کنیم.

 

مهاجم آقای گل پرسپولیس در واکنش به سوالی در خصوص اینکه در این بازی نیز قول گلزنی خواهد داد یا خیر گفت: فوتبال بازی اتفاقات است. ما همه با هم حمله می‌کنیم و با هم دفاع می‌کنیم. این طور نیست که فقط من گل بزنم. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.


طارمی بار دیگر با اشاره به غیبت و محرومیت هواداران تیمش گفت: درست است که هواداران در ورزشگاه نخواهند بود اما  از آنها می‌خواهم که در خانه‌های خود برای ما دعا کنند تا برنده شویم.

دیدگاه‌ها