کد خبر : 1417261 | 01 خرداد 1396 ساعت 12:24 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور و نقشه‌ی گلزنی در آسیا

مهاجم موفق هفته‌های پایانی پرسپولیس بعد از پاس گلی که برای طارمی در جدال الوحده مهیا کرد، این بار تنها به فکر گلزنی است تا حواشی اخیر را کاملا تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در هفته‌های پایانی به موتور گلزنی پرسپولیس تبدیل شده بود و توانست پا به پای مهدی طارمی در نقش گلزن ظاهر شود. او که نیم فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشته بود، با تغییر عملکردی جالب توجه در روزهای پایانی لیگ به موتور گلزنی و گلسازی این تیم تبدیل شد. با این حال روزگار برای مهاجم شمالی در لیگ قهرمانان چندان خوب پیش نیم‌رفت. او جدال هفته ابتدایی برابر الهلال را نیمکت نشین بود و در دو دیدار بعدی برابر الریان و الوحده نیز با تنبیه انضباطی و خارج شدن از لیست سرخپوشان همراه شد. دور برگشت اما با نادیده گرفتن پنالتی‌های صورت گرفته برابر الهلال و الریان برای او در حال پیش رفتن بود که در دیدار برابر الوحده توانست لحظاتی بعد از ورودش به زمین در نقش گلساز ظاهر شود.


او اکنون در تمرینات سرخپوشان با انگیزه فوق العاده‌ای به دنبال گرفتن فرصتی دیگر از سوی برانکو ایوانکوویچ است تا بتواند در جدال برابر لخویا ماموریت خود را به پایان برساند؛ باید دید علیپور این بار در مسیر پیشرفت در لیگ قهرمانان می‌تواند لقب گلزن این تیم را کسب کند یا خیر.

 

1200605

 

1200606

دیدگاه‌ها