کد خبر : 1417273 | 01 خرداد 1396 ساعت 12:33 | 108.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک خرید 100 میلیون یورویی دیگر از تاتنهام

تور رئال برای صید آقای گل لیگ برتر

اگر فلورنتینو پرز به دنبال جانشینی برای کریم بنزما می‌گردد، هری کین می‌تواند بهترین گزینه برای او باشد.

تور رئال برای صید آقای گل لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، کین درست مثل گرت بیل در فصلی که انگلیس را ترک کرد، آماده ترین بازیکن لیگ و با استعدادترین بازیکن انگلیس است.

 

او در 30 بازی برای تاتنهام، 29 گل به ثمر رسانده و عنوان آقای گل لیگ برتر را روز گذشته از آن خود کرد. بازیکنی در سطح او شایسته بالا بردن جام قهرمانی است. هت تریک او در روز پایانی لیگ مقابل هال سیتی که تمام گل هایش با پای چپ به ثمر رسید، اختلافش را با نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی روملو لوکاکو افزایش داد  تا حالا اعتماد به نفس کین به اوج خود برسد.

 

1199324

 

 

تنها خطری که او را تهدید می‌کند این است که پیشرفت او از پیشرفت باشگاه جلو بزند. تاتنهام استعدادهای بسیاری در ترکیب خود دارد که تحت هدایت پوچتینو رو به جلو در حال پیشرفت هستند ولی هیچ کدام در سطح کین نیستند و اسپرز می‌داند که توقعات کین تنها در یک ابرقدرت رفع خواهد شد.

 

تاتنهام بارها بازیکنان بزرگش را در رقابت با تیم های بزرگ فروخته است – مثل حضور بیل و مودریچ در رئال، کریک و برباتوف در منچستریونایتد. این فصل، در حقیقت فصلی بود که تاتنهام می‌خواست قدرت خود را ثابت کند و به همه نشان دهد با بازیکنانش می‌تواند دستاوردهای بزرگی کسب کند.

 

1185385

 

 

با وجود پیشرفت چشم گیر، این اتفاق رخ نداد. تلاش آنها برای قهرمانی لیگ برتر با شکست مقابل وستهام به پایان رسید و چند روز قبل از آن، آنها از جام حذفی هم کنار رفتند ولی هنوز این حس در این تیم وجود دارد که برای فصول آینده موفق تر ظاهر خواهند شد.

 

کین یکی از اصلی ترین مهره ها در این پروژه اسپرز است. در حقیقت تاتنهام بزرگترین کار را وقتی کرد که با کین تمدید کرد. در این مقطع از فصل، او آماده ترین بازیکن جهان است. نه رونالدو، نه مسی، نه ایگواین و نه لواندوفسکی در چنین فرمی قرار ندارند ولی اسپرز تمام تلاش خود را خواهد کرد که اصلی ترین مهره اش برای فصل آینده نیز پیراهن سفید خود را به تن کند.

دیدگاه‌ها