کد خبر : 1417314 | 01 خرداد 1396 ساعت 15:23 | 92.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین ثاقبی آخرین خرید سپاهان

هافبک ملوان به سپاهان پیوست

هافبک ملوان انزلی با عقد قراردادی سه ساله به عضویت باشگاه سپاهان درآمد.

هافبک ملوان به سپاهان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، شاهین ثاقبی که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد و فصل اخیر را نیز برای ملوان به میدان رفته بود، در لیگ هفدهم پیراهن طلایی پوشان اصفهان را بر تن می‌کند.


ثاقبی درخشش خود را در تیم ملوان بندرانزلی با اسکوچیچ آغاز کرد و سپس مورد توجه رسول خطیبی مربی وقت تراکتوسازی تبریز قرار گرفت و به تبریز رفت. ثاقبی در آن زمان با ملوان بندرانزلی قرارداد دو ساله داشت؛ با این حال ترجیح داد برای انجام خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز بپیوندد. ثاقبی در مدت حضور در تراکتورسازی به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شد و توانست گل های حساسی را برای این تیم و  به خصوص در مقابل سرخابی های پایتخت به ثمر برساند.


پس از پایان یافتن خدمت سربازی، باشگاه تراکتورسازی و برخی باشگاه های دیگر خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند، اما پافشاری مدیران ملوان بندرانزلی که تیمشان به دسته پایین تر سقوط کرده بود و ستاره هایش را از دست داده بود و همچنین قراردادی که با بازیکن سابق خود داشتند، باعث شد تا ثاقبی فصل گذشته را در لیگ آزادگان و با تیم ملوان سپری کند.


البته ثاقبی پیش از شروع فصل 96-95 قراردادی دو ساله با ملوان بندر انزلی امضا کرد و بندی در آن لحاظ شده بود که می توانست با پرداخت 300 میلیون از این تیم جدا شود. طی روزهای اخیر نیز باشگاه سپاهان و ملوان بندرانزلی در این خصوص با هم مذاکراتی داشتند و در نهایت به توافق دست یافتند تا ثاقبی با قراردادی 3 ساله پیراهن زرد سپاهان را در لیگ هفدهم بر تن داشته باشد.


ضمن اینکه ثاقبی هنوز مطالباتی از باشگاه ملوان بندرانزلی دارد و همین موضوع باعث شد تا امروز در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شود.


پس از عزت الله پورقاز، شاهین ثاقبی دومین خرید سپاهان برای حضور قدرتمندانه در لیگ فصل آینده به شمار می رود.

دیدگاه‌ها