کد خبر : 1417316 | 01 خرداد 1396 ساعت 15:35 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست خاص سرمربی!

شاگردان سیچلو تمرینات خود را شروع کردند

تمرینات تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان از امروز (دوشنبه) آغاز ‌شد.

شاگردان سیچلو تمرینات خود را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبانی مصر برگزار می‌شود.

 

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب عنوان قهرمانی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد، تمرینات آماده سازی خود را از امروز (دوشنبه) و حدود سه ماه تا شروع رقابت‌های جهانی با 16 بازیکن آغاز کرد.

 

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران قبل از شروع تمرین در صحبت های کوتاهی به حضور شایسته ایران در رقابت های جهانی اشاره کرد و گفت: هیچ بازیکنی انتخاب شده برای رقابت های جهانی نیست. انتخاب بازیکن بر اساس انگیزه و تلاش در تمرینات است.

 

خوان سیچلو تصریح کرد: فرصت خوبی برای آماده شدن داریم و در این مدت باید نقاط ضعف بازیکنان و ناهماهنگی های تیمی را برطرف کنیم تا در بهترین شرایط راهی مصر شویم.

 

وی همچنین از امیر مهدی نفر سرپرست تیم ملی زیر 23 سال خواست شرایط لازم برای افزایش سطح زبان انگلیسی بازیکنان و کادر فنی و فارسی خودش فراهم شود تا قهرمان آسیا از نظر ارتباطات کلامی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

 

رحمان تقی زاده، حمید حمودی، فردین قله قوند، امین اسماعیل‌نژاد، جابر اسماعیل‌پور، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، امین خداپرست، سهند اله‌وردیان، محمد دلیری، مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، آرمین ایگدری، کیارش حیدری، میلاد حمیدی و محمد هانی 16 بازیکن شرکت کننده در اردوی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران هستند.

 

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار شد و تیم‌های ایران، ژاپن و چین تایپه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها