کد خبر : 1417460 | 02 خرداد 1396 ساعت 00:25 | 95K بازدید | 6 دیدگاه

گل‌های کاوه ادامه دارد؛

پیام‌آور همیشگی شادی استقلال در آسیا(عکس)

شماره 9 استقلال نمایش موثری در لیگ قهرمانان برای این تیم ارائه کرده و نقش زیادی در موفقیت آبی‌های پایتخت داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از 6 بازی مرحله گروهی، امشب هم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با گل دقایق پایانی موفق شد العین امارات پُر مهره را شکست دهد و امید زیادی به بازی برگشت داشته باشد که بدون تردیک کاوه رضایی در کسب این نتایج آبی‌ها نقش زیادی داشته است.


رضایی بعد از 4 گل تاثیرگذار در مرحله گروهی برابر التعاون عربستان(2 بار)، لوکوموتیو تاشکند و الاهلی امارات و مورد تمجید قرار گرفتن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله حذفی هم برابر العین امارات درخشش خود را ادامه داد و پیام‌آور شادی برای تیم علیرضا منصوریان شد.


استقلال امشب برابر العین امارات تنها کاوه رضایی را در خط حمله داشت که این مهاجم نیز تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما در نهایت او با یک پنالتی دقیقه 1+90 توانست دروازه خالد عیسی را باز کند و به روند مثبت خود در آسیا ادامه دهد.


رضایی با این گل مهم که استقلالی‌ها را امیدوار به بازی برگشت با العین و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد، با 5 گل به رده دوم برترین گلزنان این رقابت‌ها نیز صعود کرد که می‌تواند با تداوم این روند به آقای گلی هم برسد؛ البته کاوه در این دیدار امید ابراهیمی و امید نوارفکن، دو هافبک بازی‌سازی که همیشه او را تغذیه می‌کردند، پشت سر خود نداشت ولی با این حال توانست گلزنی کند و همچنان موثرترین مهره آسیایی استقلال لقب بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها