کد خبر : 1417490 | 02 خرداد 1396 ساعت 10:45 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی دو رکابزن دیگر ایران

درخشش دوباره دانشور در چین

سه نماینده دیگر تیم پیشگامان کویر یزد در مسابقه امروز رقابت‌های دوچرخه‌سواری کاپ یک چین با صدرنشینی و راهیابی به فینال کار خود را آغاز کردند.

درخشش دوباره دانشور در چین

یه گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دومین روز از رقابت‌های کاپ یک دوچرخه‌سواری پیست چین صبح امروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه با برگزاری مسابقات در ماده اسکرچ اومنیوم دنبال شد.

 

در مسابقه صبح امروز محمد رجبلو و حمید رضا بیک خورمیزی در این ماده در دور اول به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند. مسابقات این ماده در هفت دور برگزار می‌شود و در نهایت تکلیف فینالیست‌ها مشخص شده و فینال آن فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

همچنین محمد دانشور در ماده کاری به مصاف رقبای خود رفت و توانست با موفقیت در دور مقدماتی جواز حضور در فینال این ماده را بدست آورد. وی برای کسب مدال با ۵ رکابزن چین در این ماده رقابت سختی خواهد داشت.

 

روز گذشته و در اولین روز از این رقابت‌ها محمد دانشور به مرحله فینال ماده اسپرینت صعود کرد و عصر امروز با رقبای خود در این ماده مسابقه خواهد داد.

 

مسابقات دوچرخه‌سواری کاپ یک پیست در چین به مدت سه روز در پکن برگزار می‌شود؛ این رقابت‌ها جنبه ورودی مسابقات کاپ جهانی پیست را دارد.

دیدگاه‌ها