کد خبر : 1417539 | 02 خرداد 1396 ساعت 14:16 | 125.9K بازدید | 4 دیدگاه

افتخاری: مدافع، هافبک و مهاجم می خواهیم

تشریح سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال

مدیرعامل استقلال ادعا می کند لیست استقلال با 3 بازیکن در نقل و انتقالات بسته می شود.

تشریح سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال

سید رضا افتخاری در گفتگو با ورزش سه سیاست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات را تشریح کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

در این روزها اسم های زیادی مثل مرتضی تبریزی، رحیم زهیوی، امید جهانبخش و... شنیده می‌شود. واقعا استقلال برای جذب این تعداد بازیکن ابراز تمایل کرده است؟


نه. واقعیتش را بخواهید هیچ کدام از این بازیکنان که شما می گویید در لیست ما قرار ندارند. این صحبت‌هایی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و چندان درست نیست. 


یعنی شما می‌گویید استقلال این بازیکنان که همگی با کیفیت هستند را نمی‌خواهد؟


تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم ما برنامه‌ای برای جذب این بازیکنان نداریم و این‌ها در حد گمانه‌زنی رسانه‌ها هستند. البته این را به شما بگویم که یک وقتی است که آقای منصوریان از ما می‌خواهد که با این بازیکنان که شما می‌گویید صحبت کنیم که در این صورت حتما باب مذاکره را آغاز می‌کنیم ولی تا این لحظه خبری نیست.


خیلی‌ها می‌گویند کادرفنی استقلال می‌خواهد سجاد شهباززاده را که سابقه خوبی در حضور در این تیم دارد دوباره به جمع آبی‌ها برگردانند. این موضوع را تایید می‌کنید؟


در مورد شهباززاده هم هنوز بحثی نشده است. البته من این را باید بگویم که ما در پایان بازی با العین با کادرفنی جلسه می‌گذاریم و در این‌باره تصمیم‌گیری می‌کنیم و فعلا صحبت‌هایی که زده می‌شود در حد گمانه‌زنی است.


پژمان منتظری یکی از بازیکنانی است که استقلالی‌ها خیلی دوست دارند به این تیم بیاید. چقدر این موضوع جدی است؟


واقعا منتظری یکی از معدود بازیکنانی است که ما به صورت جدی با او صحبت کرده‌ایم. فقط این را می‌گویم که شانس حضور منتظری در استقلال 50درصد است. 50 درصد ما حل است و او باید با خانواده‌اش مشورت کند و اگر آنها راضی بشوند در ایران زندگی کنند با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد. منتظری جز استقلال جایی ندارد و طبیعی است که در بازگشت به ایران به تیم ما خواهد آمد.


شما در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن می‌خواهید بگیرید؟


راستش را بخواهید ما تصمیم داریم با حداکثر جذب 3 بازیکن لیست خود را ببندیم. 


در چه پست‌هایی بازیکن می‌خواهید؟


ما در پست دفاع، هافبک و مهاجم بازیکن می‌خواهیم. 


شما به یک هافبک بازیساز نیاز دارید، درست است؟


دقیقا همین‌طور است. ما یک هافبک بازیساز می‌خواهیم که داریم با گزینه‌های موردنظرمان مذاکره می‌کنیم. 


پست مدافع مورد نظر شما دفاع راست است؟


نه، اصلا. ما در پست دفاع راست وریا  غفوری، خسرو حیدری و هرائر مگویان را داریم و به هیچ عنوان در این پست نیاز به بازیکن نداریم. ما احتمالا برای پست دفاع وسط به دنبال جذب بازیکن هستیم.

دیدگاه‌ها