کد خبر : 1417590 | 02 خرداد 1396 ساعت 16:40 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه جدید با اکیپ

اصرار گریزمان به جدایی؛ آماده ترک اتلتیکو هستم

شب گذشته گریزمان تلویحا از احتمال جدایی خود از اتلتیکو صحبت کرد اما امروز با قاطعیت بیشتری در این مورد به اظهارنظر پرداخت.

اصرار گریزمان به جدایی؛ آماده ترک اتلتیکو هستم

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که هر ساله شایعات زیادی مبنی بر خروج احتمالی اش از اتلتیکو به گوش می رسد، امروز و در حاشیه مراسم معرفی کتابش به اکیب گفت که از ذهنیت نه چندان جاه طلبانه اتلتیکو مادرید خسته شده است.

 

 

1196637

 

 

گریزمان گفت:« امسال در لالیگا سوم شدیم. هدف باشگاه همین بود ولی من و خیلی از بازیکنان، بیش از اینها توقع داریم. من می خواهم لذت قهرمان شدن را تجربه کنم. به جایی رسیده ام که بازی زیبا و گلزنی دیگر برایم اهمیت زیادی ندارد و جام می خواهم. تابستان و در وقت تصمیم گیری در مورد آینده ام، این مساله را لحاظ خواهم کرد»

 

گریزمان ادامه داد:« با اتلتیکو یک فینال و یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست داده ام. خیلی نزدیک به قهرمانی بودیم ولی نشد. مشخص است که در اتلتیکو یک جای کار ایراد دارد. باید دید باشگاه چه خریدهایی برای فصل بعد انجام خواهد داد ولی همه می دانند که برای من، فوتبال مترادف با کسب جام های قهرمانی است. دوست دارم لذت و هیجان واقعی فوتبال را تجربه کنم.

این تابستان می توانم به انگلیس، آلمان، چین یا آمریکا بروم. در حال حاضر هیچ مشکلی برای جدایی از اتلتیکو ندارم و آماده ترک این باشگاه هستم.»

 

دیدگاه‌ها