کد خبر : 1417631 | 02 خرداد 1396 ساعت 21:41 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: فروزان حق اعتراض دارد

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید حکم فروزان را ندیده اما این بازیکن حق اعتراض دارد.

تاج: فروزان حق اعتراض دارد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر لخویای قطر از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و پرسپولیس بتواند به یک برد خوب دست پیدا کند. متاسفانه بازی بدون تماشاگر بی معنا است و اصلا متوجه نمی شوی که آیا بازی شروع شده است یا خیر.


رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما بارها به هواداران هشدار دادیم اما آنها این مسئله را جدی نگرفتند و امروز متوجه می شوند که چه اشتباهی انجام داده اند.


رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: نباید این موضوع تکرار شود که باز هم تیم های ایرانی بدون حضور تماشاگر بازی کنند و من امیدوارم هواداران امروز را به خاطر بسپارند و یادشان باشد که دیگر چنین رفتاری از خود نشان ندهند که باعث محرومیت آنها از دیدارهای ملی کشورمان باشد.


تاج در خصوص حکم محرومیت سه ماهه محسن فروزان نیز گفت: هنوز حکم را ندیده ام اما مطمئنا این بازیکن حق اعتراض دارد و اگر به آن اعتراض کند به آن رسیدگی خواهد شد.


رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که دیدار روز گذشته دو ناظر امنیتی داشته است یا خیر گفت: بله، با توجه به حساسیتی که بوجود آمده بود ای اف سی دو ناظر امنیتی برای این دیدار گمارده بود تا همه اتفاقاتی را که در ورزشگاه می افتد رصد کنند.


وی در خصوص شرایط تیم ملی نیز گفت: روز جمعه ملی پوشان ما به اردوی اتریش خواهند رفت تا با آمادگی کامل خود را برای دیدار برابر ازبکستان آماده کنند.


تاج در پایان تصریح کرد:برنامه ویژه ای برای دیدار تیم ملی کشورمان با ازبکستان داریم و می خواهیم تمام روسای فدراسیون های بعد از انقلاب را دعوت کرده و از آنان تجلیل به عمل آوریم.

دیدگاه‌ها