کد خبر : 1417635 | 02 خرداد 1396 ساعت 20:17 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

عطایی تیمی اتو کشیده را ساخته است،

خوریانی: برای دیدن تمرین ایران نوبت می گرفتند

آنالیزور تیم ملی جوانان ایران از دلایل قهرمانی این تیم در باکو و واکنش سایر تیم ها در قبال نظم و تاکتیک ایران می گوید.

خوریانی: برای دیدن تمرین ایران نوبت می گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال همبستگی کشورهای اسلامی با قهرمانی تیم جوانان ایران به پایان رسید. در حالیکه اکثر تیم ها با قدرت کامل و تیم بزرگسالان خود به باکو آمده بودند بهروز عطایی با تیم جوان خود رو در روی بزرگسالان سایر کشورها قرار گرفت و دور از انتظار تمام شرکت کننده ها، جوانان ایران به مدال طلای رقابت ها رسید. این نتیجه دور از انتظار بود اما حالا که تیم جوانان ایران توانست دست به این کار بزرگ بزند امیدواری ها به آنها و درخشش در مسابقات جهانی بیش از پیش شد.


حسین خوریانی آنالیزور تیم ملی جوانان در مورد دلیل عملکرد فوق العاده این تیم در باکو می گوید:« این یکی از بهترین تورنمنت هایی بود که من از نزدیک دیده بودم و با قهرمانی ایران تمام اتفاقات آن برای ما شیرین شد. ما بسیار منظم و تاکتیکی بازی می کردیم و همین مساله باعث شده بود تا مورد توجه تمام تیم ها قرار بگیریم. چند مربی و آنالیزور سایر تیم ها می آمدند و از من خواهش می کردند تا هماهنگی های لازم را انجام بدهم و از تمرین ایران دیدن کنند. می گفتند شما به طرز عجیبی منظم و تاکتیکی بازی می کنید و والیبال شما شبیه به والیبال آمریکاست. ما بسیار منظم و تاکتیکی بازی می کردیم و خودمان از ابتدا این باور را داشتیم که روی سکو قرار بگیریم که این طور هم شد.»

 

1200969


خوریانی در ادامه اضافه کرد:« ما در شرایط متفاوت در این تورنمنت محک خوردیم که خوشبختانه در تمام آنها سربلند بیرون آمدیم. ما بازی با تیم پایین تر از خودمان داشتیم، با تیم قوی تر از خودمان داشتیم، تحت فشار زیاد بودیم و بازی باخته را به برد تبدیل کردیم، امتیازات زیادی جلو بودیم و نظام تیمی را از دست ندادیم و در تمام شرایط توانستیم انضباط خود را حفظ کنیم. بهروز عطایی سرمربی تیم واقعا تیمی اتو کشیده را ساخته است که بازیکنان آمادگی بازی در تمام شرایط را دارند و این قهرمانی خبر خوبی برای والیبال ایران بود.»

دیدگاه‌ها