کد خبر : 1417740 | 03 خرداد 1396 ساعت 11:44 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای پرسپولیس در دوحه نگران باشیم؛ نباشیم

پرسپولیس با تساوی بدون گل در بازی رفت مقابل لخویا اکنون کار دشواری برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی خواهد داشت.​​​​​​​

برای پرسپولیس در دوحه نگران باشیم؛ نباشیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در روزی که حامیان خود روی سکوها را در اختیار نداشتند، به تساوی بدون گل خانگی برابر لخویا رضایت دادند تا اکنون شرایط سختی برای صعود پیش رو داشته باشند.


نکته ترسناک در بازی برگشت برای پرسپولیس اینجاست که آنها در بازی های خارج از خانه‌ی این فصل خود تاکنون برای الهلال، الوحده و الریان 5 گل دریافت کرده‌اند تا خط دفاع مطمئنی در این رقابت‌ها نشان ندهند. پرسپولیس برابر الریان سه بار و برابر الوحده دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا تنها برای الهلال و در عمان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شود. نکته‌ای که در جدال برگشت پرسپولیس و لخویا در دوحه موجب نگرانی اهالی فوتبال و هواداران این تیم خواهد بود.


با این حال پرسپولیس در بیرون از خانه و برابر این سه تیم 4 بار نیز موفق به گلزنی شده است که نشان دهد از قدرت تهاجمی خوبی برخوردار است و این امیدواری برای رسیدن به دروازه لخویا را در دوحه افزایش دهند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در جدال شبهه خانگی و بدون حضور تماشاگران خود چندین فرصت مسلم گلزنی شکل داده‌ بودند، اکنون برابر این حریف در دوحه شانس بهتری برای ایجاد موقعیت خواهند داشت و البته باید امیدوار بود از آنها به خوبی سود ببرند.

دیدگاه‌ها