کد خبر : 1417835 | 03 خرداد 1396 ساعت 17:01 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فینال سوم لیگ برتر بسکتبال

پالایش نفت آبادان وپتروشیمی بندرامام در آبادان سومین جدال فینال لیگ برتر را برگزار خواهند کرد تا تکلیف قهرمان لیگ مشخص شود.

پیش بازی فینال سوم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، عصرفردا سومین بازی از پنجگانه فینال لیگ برتربسکتبال برگزارمی شود و بالاخره پس ازسه دیدار پر تنش و نزدیک باید دید، قهرمان لیگ فردا مشخص می شودیا اتفاق دیگری قراراست رقم بخورد.


این دوتیم ازساعت 16در آبادان رو درروی یکدیگرقرار می گیرند.


دوتیم باشرایط کاملا متفاوت گام در این مسابقه می گذارند. پتروشیمی درصورت پیروزی دربازی فردا قهرمانی را درآبادان جشن می گرد. اما نفت آبادان اگرفردا بتواند پیروز مسابقه باشد، اولین پیروزی است که توانسته بدست آورد، درصورتی که این اتفاق رخ دهد قهرمان دردوبازی بعد مشخص میشود.


به همین منظور تمام اطلاعات و اعداد و ارقام این دیدار را با هم بررسی خواهیم کرد:


*  نتایج دوبازی گذشته دو تیم درفینال:
 
* 31اردیبهشت
 
 پتروشیمی بندر امام  80- نفت آبادان74
 
* 1خرداد
پتروشیمی بندرامام84- پالایش نفت آبادان62

 

* نکات بازی:
 
تیم پتروشیمی بندرامام دردوبازی گذشته نشان داده از نیمکت بهتری نسبت به پالایش نفت آبادان برخوردار است و با43 امتیازی که نیمکت نشینان این تیم درمقابل 37 امتیازی نیمکت نشینان تیم نفت آبادان به دست آورده اند این آمار را به ثبت رسانده اند.


نفت آبادان در دو بازی گذشته با 26امتیازی که از ضدحمله به دست آورده، نشان داده تیم سریع تری نسبت به پتروشیمی بندرامام می باشد، در مقابل پتروشیمی بندرامام درضد حمله توانسته 17 امتیاز کسب کند.
 سعید داورپناه از نفت آبادان، باکسب 55 امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن در مجموع دوبازی بوده است.


 تیم پالایش نفت آبادان دردو بازی گذشته در خانه شکست نخورده است ونشان داده است که سخت می توان از این تیم در آبادان امتیاز کامل گرفت.


 تیم پتروشیمی بندرامام هم در دوبازی گذشته خود در خارج از خانه دو پیروزی کسب کرده است ونشان داده است یک تیم خوب در داخل و خارج از خانه است. باید دید روز پنجشنبه در مقابل پالایش نفت چه نتیجه ای به دست می آورد.


تیم پتروشیمی برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال به یک پیروزی نیاز دارد. اما نفت آبادان برای قهرمانی درلیگ برتر باید سه بازی دیگر رابرنده شود.


تیم پتروشیمی بندرامام دردو بازی گذشته درمنطقه موسوم به سه ثانیه توانسته 88 امتیازاز164 امتیاز درمجموع دوبازی را بدست آورد و پالایش نفت آبادان دراین منطقه دردوبازی گذشته 50 امتیاز بدست آورد ونشان داده می شود که پتروشیمی بندرامام دراین منطقه نمایش بهتری داشته است.

دیدگاه‌ها