کد خبر : 1417878 | 03 خرداد 1396 ساعت 19:16 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک همت مانده تا به هدفمان در استقلال برسیم

نورافکن: تفاوت جام‌جهانی با بازی های دیگر را فهمیدیم

کاپیتان تیم جوانان می گوید تیمش در بازی با زامبیا غافلگیر شد وگرنه هرگز با نتیجه 4 بر 2 شکست نمی خورد.

نورافکن: تفاوت جام‌جهانی با بازی های دیگر را فهمیدیم

امید نورافکن در مورد بازی با زامبیا به "ورزش سه" گفت: متاسفانه در بازی با زامبیا در چند دقیقه غافلگیر شدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و 2 گل هم زدیم ولی نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که بازی از دست مان در رفت.


او در مورد بازی با پرتغال هم می گوید: می خواهیم این نتیجه را جبران کنیم. بازی پرتغال بازی مرگ و زندگی است. تمام سعی و تلاش مان را می کنیم برابر پرتغال نتیجه لازم را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
کاپیتان تیم ملی جوانان ادامه داد: ما در بازی با زامبیا تا دقیقه 60 الی 70 عالی بازی کردیم ولی روند بازی از دست مان خارج شد. قبل از این مربی ها به ما گفته بودند با کوچکترین اشتباه باید تاوان سختی بدهیم و این موضوع در بازی امروز به خودمان ثابت شد. فرق بین رقابت های جام جهانی با بازی داخلی و آسیایی را در این بازی به خوبی حس کردیم.


نورافکن در مورد پیروزی استقلال برابر العین در دور رفت می گوید: خدا رو شکر شنیدم استقلال خیلی خوب بازی کرده است و واقعا خدا را شکر که اینقدر استقلال خوب بازی کرد. گل نخوردن در بازی خانگی خیلی مهم است.


هافبک استقلال در پایان گفت: فقط یک همت و تلاش دیگر باقی مانده است تا به هدفی که از اول فصل داشتیم برسیم. واقعا از ته قلبم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم استقلال بتواند با صعود از مرحله یک هشتم نهایی بتواند به چیزی که استحقاقش را دارد برسد.

دیدگاه‌ها