کد خبر : 1417942 | 04 خرداد 1396 ساعت 09:33 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: شاعرها جام نمی‌برند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از قهرمانی تیمش در لیگ اروپا و کسب سهمیه حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده، به انتقاد از کاپیتان آژاکس و صحبت هایش پیش از بازی پرداخت.

مورینیو: شاعرها جام نمی‌برند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شب گذشته موفق شدند با نتیجه 2-0 آژاکس را شکست داده و جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرند. دیوی کلاسن، کاپیتان آژاکس یونایتد را متهم به انتظار برای توپ های بلند کرد و مدعی شد که آنها فقط سعی داشتند توپ را به مخیتاریان یا پوگبا برسانند. مورینیو پس از بازی به انتقاد از صحبت های او پرداخت.

 

1201258

 

 

او گفت:" همیشه می‌دانستیم که می‌توانیم قهرمان لیگ اروپا شویم و از این جهت خیلی خوشحالیم. هوشمندانه بازی کردیم، خیلی راحت پیش رفتیم. از حریف خیلی قوی تر بودیم. اگر می‌خواهید توپ را همواره پرس کنید، نباید از توپ های کوتاه استفاده کنید. اگر روی توپ های هوایی بهتر هستید پس هوایی بازی می‌کنید.

 

شاعران زیادی در فوتبال هستند ولی شاعری در فوتبال برایتان جام نمی‌آورد. می‌دانستیم که در چه نقاطی از ما بهتر هستند، می‌دانستیم که در چه نقاطی از آنها بهتر هستیم. سعی کردیم کیفیت های خوب آنها را از کار بیندازیم و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم. این کار را انجام دادیم و از دقیقه اول خوب کار کردیم و شایسته این جام هستیم."

دیدگاه‌ها