کد خبر : 1418013 | 04 خرداد 1396 ساعت 15:20 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آس

رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

هرچند بسیاری معتقدند که آلوارو موراتا پس از یک سال از بازگشتش به رئال به تیمی دیگر خواهد رفت ولی زیدان امیدوار است بتواند ستاره جوان خود را از این تصمیم منصرف کند.

رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

به گزارش "ورزش سه"، خلوت کردن موراتا در جریان جشن قهرمانی لالیگای رئال و گریه او که با دلداری لوکاس و کارواخال همراه بود، همگان را به این قطعیت رساند که موراتا همین تابستان از رئال جدا خواهد شد. نشریات ایتالیایی حتی پیشدستی کرده و از پاسخ مثبت او به میلان نوشته اند.

 

 

1201304

 

 

موراتا تابستان گذشته با وعده اینکه یکی از بازیکنان ثابت رئال خواهد بود، به تیم محبوبش بازگشت اما با وجود زدن 20 گل برای رئال که او را پس از رونالدو به بهترین گلزن رئال بدل می کند، با تنها 1800 دقیقه حضور در میادین، هجدهمین بازیکن مورد اعتماد زیدان محسوب می شود.

همه اینها باعث شده تا او در سال جام جهانی قصد ترک رئال را داشته باشد تا با حضور ثابت در تیمی دیگر، بتواند در ترکیب اصلی  تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار بگیرد.

 

 

1201305

 

 

نشریه آس امروز گزارش داده که در جریان جشن قهرمانی رئال در میدان سیبه لس، زیدان چند بار به موراتا نزدیک شده و با وی صحبت کرده است. به ادعای این منبع، محور گفتگوی دو طرف بر سر مساله جدایی موراتا بوده است.

سر مربی فرانسوی موفق رئال به موراتا توصیه کرده است که فصل بعد در رئال بماند چرا که در برنامه های او جایگاه محکمی خواهد داشت.

باید دید در نهایت موراتا به توصیه زیدان گوش داده و از جدایی منصرف می شود یا اینکه به میلان، چلسی یا یونایتد خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها