کد خبر : 1418020 | 04 خرداد 1396 ساعت 16:15 | 103K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید رئال: خواب پاس های رونالدو را می بینم!

وینیسیوس جونیور، پدیده 16 ساله برزیلی، دو روز پیش به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست.

خرید جدید رئال: خواب پاس های رونالدو را می بینم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در رقابت تنگاتنگ با بارسلونا و پاری سن ژرمن، در نهایت توانست با مسئولان فلامینگو برای جذب وینیسیوس به توافق برسد. رئالی ها برای جذب این بازیکن 16 ساله، 46 میلیون یورو هزینه کرده اند.

به ادعای گلوبواسپورته، وینیسیوس به این دلیل رئال را به بارسا ترجیح داد که شرایط برای رشد خود را در جمع کهکشانی ها مناسب تر می دید.

 

 

1201311

 

 

با وجود بازیکنی مثل نیمار در بارسلونا که تنها 25 سال دارد، وینیسیوس فضا برای رشد در بارسا را مساعد نمی دید و برعکس در رئالی که رونالدوی 33 ساله را در اختیار دارد، وینیسیوس می تواند خیلی زود به شماره یک این تیم بدل شود.

وینیسیوس فعلا برای فلامینگو قرضی بازی خواهد کرد و سال آینده یا دو سال بعد به جمع بازیکنان رئال اضافه خواهد شد.

 

 

1201312

 

 

او که تنها یک بازی رسمی برای بزرگسالان فلامینگو انجام داده، پس از رسمی شدن انتقالش به رئال گفت:« از اینکه انتقالم نهایی شد، بسیار خوشحالم ولی هنوز به رئال فکر نمی کنم و تمام ذهنم متوجه فلامینگو است. می خواهم بهترین بازی ها را در یک یا دو سال آتی برای فلامینگو انجام دهم.

باید قدم به قدم پیش رفت و فعلا به کسب جام با فلامینگو فکر می کنم، نه رئال مادرید.

البته برخی مواقع رویای بازی کنار کروس و رونالدو و پاس های این دو به خودم را می بینم ولی فعلا باید در فلامینگو به پختگی لازم برسم تا در رئال مادرید، همان بازیکنی شوم که همه انتظار دارند.»

دیدگاه‌ها