کد خبر : 1418021 | 04 خرداد 1396 ساعت 16:20 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

وظیفه سنگین سیدجلال حسینی در دوحه

کاپیتان پرسپولیس در گام اول مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان توانست تیمش را به موفقیت برساند و دروازه سرخپوشان را در کنار دیگر بازیکنان از خطر باز شدن نجات دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه پرسپولیس که سابقه بازی در قطر را در کارنامه دارد با شناخت از شرایط جوی و آب و هوایی این کشور در این فصل از سال، تجربیات خود را در اختیار بازیکنان دیگر این تیم قرار داده تا موفق شوند از بسته ماندن دروازه خود در تهران به خوبی سود ببرند و ضربه نهایی را به لخویا در بازی برگشت وارد کنند.


جلال حسینی که در بازی رفت برابر لخویا و در تهران با 87 درصد دقت پاس، 3 پیروزی در دوئل‌ها و 2 بار موفقیت در نبردهای هوایی یکی از عوامل موفقیت این تیم در برابر خط هجومی نماینده قطر بود، اکنون امیدوار است بتوانند از این پوئن در بازی برگشت سود ببرند. او اکنون باید ضمن اینکه بار دیگر تیمش را به هماهنگی برای بسته نگه داشتن دروازه در زمین حریف رهبری کند، باید از نظر روحی نیز هم‌تیمی‌هایش و خصوصا مهدی طارمی را به شرایط برتری جویی مقابل لخویا برساند. موفقیت در این دو مساله می‌تواند سرخ‌ها را در جدال دوحه به بالا بردن شانس صعود نزدیک کند و باید دید سیدجلال و هم‌تیمی‌هایش چقدر برای 90 دقیقه پایانی این فصل برنامه و انگیزه دارند.

 

1201313

 

1201314

دیدگاه‌ها