کد خبر : 1418034 | 04 خرداد 1396 ساعت 16:45 | 68.5K بازدید | 0 دیدگاه

بی توجهی آشکار در بارسلونا به فینال کوپا دل ری

شنبه در ویسنته کالدرون مادرید، فینال جام حذفی اسپانیا بین بارسلونا و آلاوس برگزار خواهد شد.

بی توجهی آشکار در بارسلونا به فینال کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، دو روز به این بازی حساس، توجه نشریات و رسانه های بارسلونا به مسائل دیگری معطوف شده است و کمتر خبر و گزارشی در مورد بازی فینال منتشر می شود.

 

بارسا این فرصت را دارد تا با برتری بر آلاوس، فصل را حداقل با یک جام به پایان ببرد؛ اما برای آبی اناری ها فتح کوپا دل ری هرگز در اولویت نبوده و حتی پاداشی هم به بازیکنان این تیم برای قهرمانی پرداخت نخواهد شد.

 

 

1201331

 

 

قهرمانی رئال در لالیگا و صعود کهکشانی ها به فینال لیگ قهرمانان، به شدت کوپا دل ری را تحت الشعاع قرار داده است.

همچنین این روزها در بارسلونا، بحث روز، بحث دستگیری ساندرو راسل، رئیس سابق این باشگاه به اتهام پولشویی است. حتی جرارد پیکه نیز روز گذشته در حاشیه افتتاح یک کمپ ورزشی، به صحبت در این مورد پرداخت و فینال جام حذفی کاملا در سایه قرار داشت.

 

 

1201333

 

 

تایید حکم 21 ماه زندان مسی به اتهام تقلب مالیاتی نیز یکی دیگر از مباحث روز کاتالونیاست و مسئولین این باشگاه شب گذشته بیانیه ای در حمایت از مسی و پدرش منتشر کردند.

 

به اینها انتخاب سرمربی جدید باشگاه را هم اضافه کنید. هر دو نشریه ورزشی چاپ بارسلونا یعنی موندودپورتیوو و اسپورت، بیشتر صفحات خود را به انتخاب احتمالی والورده اختصاص داده اند؛ بی توجه به اینکه بارسا شنبه باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.

 

مقایسه کنید با دو سال پیش که فتح کوپا دل ری بارسا را در مسیر فتح سه گانه قرار می داد یا فصل گذشته که پس از قهرمانی لالیگا، باعث تکمیل دبل بارسا می شد.

 

دیدگاه‌ها