کد خبر : 1418100 | 05 خرداد 1396 ساعت 11:06 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

پادشاه از رکورد جردن گذشت

فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز از رکورد مایکل جردن افسانه‌ای در پلی‌آف گذشت.

پادشاه از رکورد جردن گذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نخستین امتیازی که لبران جیمز در مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا کسب کرد در سال 2006 و مقابل واشنگتن ویزاردز بود. فوق ستاره تیم کلیولند در سال 2017 اما نزدیک به 6 هزار امتیاز در 200 بازی پلی‌آف کسب کرده و رکورددار امتیازگیری در این مرحله از لیگ است.

 

جیمز روز گذشته در بازی پنجم کنفرانس شرق لیگ با یک شوت 3 امتیازی که در دقیقه دهم کوارتر سوم، وارد سبد بوستون سلتیکس کرد از رکورد مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکا و تیم شیکاگو بولز گذشت. جیمز در ابتدای بازی 28 امتیاز برای شکستن رکورد جردن فاصله داشت ولی او بازی را 35 امتیاز تمام کرد و تعداد امتیازات خود در مرحله پلی‌آف را به 5996 در مقابل 5987 امتیاز مایکل جردن رساند.

 

جیمز در مورد ثبت رکورد جدید خود گفت: هر زمانی که به رکورد یکی از بزرگان لیگ مخصوصاً مایکل جردن که به نظر من بزرگترین بازیکن NBA است نزدیک می‌شوم، به خودم افتخار می‌کنم.

 

او ادامه داد: من یک بازیکن امتیازآور نیستم و نمی‌خواهم به این عنوان شناخته شوم. من یک بازیساز هستم. مربی من را وارد زمین می‌کند و من راهی برای موفقیت تیم پیدا خواهم کرد.

دیدگاه‌ها