کد خبر : 1418110 | 05 خرداد 1396 ساعت 12:21 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت با شکوه دژاگه؛ یادگار قهرمانی

اشکان دژاگه پس از مدت ها دوری از فوتبال بالاخره در ترکیب تیم ولفسبورگ به میدان رفت.​​​​​​​

 به گزارش "ورزش سه"، تنها یادگار اولین و آخرین قهرمانی وولفسبورگ در بوندس لیگا، پس از 5 سال بار دیگر لباس سبز تیم ایالت نیدرزاکسن را بر تن کرد و البته با استقبال فوق العاده تماشاگران مواجه شد. اشکان که پس از بازگشت به بوندس لیگا با مصدومیتی طولانی روبرو شد بالاخره در آخرین بازی های فصل ولفسبورگ و در دیدار پلی آف برابر برانشوایگ مهیای حضور در میدان شد و در 10 دقیقه پایانی به میدان رفت. 

 

1201386

 

دژاگه در ماه های اخیر تنها دو بار در ترکیب تیم دوم گرگ ها به میدان رفت و این اولین حضور او در ترکیب تیم اول بود، جایی که او یادآور خاطرات شیرین قهرمانی سال 2009 تیم ولفسبورگ است، تیمی که پس از آن دیگر نتوانست قهرمانی بوندس لیگا را جشن بگیرد و پس از کسب مقام دومی در بوندس لیگای 2015، با افت شدیدی مواجه شد تا اکنون برای بقا در این لیگ به دیدار تیم دسته اولی برانشوایگ برود. دژاگه که در بین طرفداران وولفسبورگ به " اشه " معروف است در هفته اخیر زمزمه هایی مبنی بر حضورش در دیدار برابر برانشوایگ وجود داشت که اتفاق به وقوع پیوست. 

 

1201387

 

 کسب پیروزی یک بر صفر برابر برانشوایگ گامی بزرگ برای شاگردان "آندریس یونکر" بود تا بار دیگر بتوانند بقای خود را در بوندس لیگا جشن بگیرند. قهرمان دو فصل پیش جام حذفی هرگز دوست ندارد برای فصل آینده در بوندس لیگای دو بازی کند. گرگ ها با بازیکنان با تجربه ای مانند ماریو گومز ، لوییز گوستاوو و اشکان دژاگه امید فراوانی برای دیدار برگشت خود برابر زرد پوشان برانشوایگ خواهند داشت. 

 

1201389

 

 اشکان دژاگه در بهترین زمان ممکن برای حضور در تیم ملی به آمادگی مطلوب خود بازگشته است و می تواند در روزهای آینده به اردوی تیم ملی اضافه شده و در جشن صعود تیم ملی برابر ازبکستان بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. اشکان در سال آتی به عنوان کاپیتان تیم ملی در جام جهانی روسیه ضمن حضور در بوندس لیگا می تواند باتجربه ترین و مشهورترین بازیکن تیم ملی در این مسابقات نیز لقب بگیرد.

 

1201388

دیدگاه‌ها