کد خبر : 1418133 | 05 خرداد 1396 ساعت 13:35 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

رشنونژاد ایپون شد و به مدال نقره رسید

محمد رشنونژاد نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقابل نماینده ژاپن ایپون شد و به مدال نقره بسنده کرد.

رشنونژاد ایپون شد و به مدال نقره رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بیست و ششمین دور رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا از امروز جمعه در ورزشگاه ولودروم هنگ کنگ در حالی از صبح امروز آغاز شده است که نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

 

محمد رشنونژاد جودوکار وزن ٦٠- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در فینال مسابقات برای کسب مدال طلا به مصاف "تاکاتو" از ژاپن را رفت و با شکست مقابل این جودوکار به مدال نقره بسنده کرد.

 

رشنونژاد پیش از این با برتری مقابل "لئو مارتین" از هنگ کنگ، "کیم چانی یونگ" از کره جنوبی و "تیلووف" از ازبکستان به نیمه نهایی راه یافت. وی در دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف "ویجی کومار" از هند رفت و حریف هندی خود را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

 

امروز، علیرضا خجسته نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان با شکست مقابل حریف ژاپنی از گردونه رقابت‌ها حذف شد. قاسم نوری‌زاده در وزن 66 کیلوگرم نماینده افغانستان را شکست داد و دور دوم با شکست مقابل نماینده قزاقستان ایپون شد و از گردونه مسابقات حذف شد.

 

در بخش بانوان طاهره آذرپیوند نماینده منهای 52 کیلوگرم تیم ملی بانوان دور اول مقابل نماینده کره شمالی ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

دیدگاه‌ها