کد خبر : 1418266 | 06 خرداد 1396 ساعت 09:55 | 64.8K بازدید | 1 دیدگاه

سونامی در ترکیب جوانان برابر پرتغال

ایران با سه تغییر در مسیر جاودانگی در جام جهانی

کادر فنی جوانان برای بازی حساس با پرتغال تغییرات گسترده ای در ترکیب خود ایجاد کرد تا بلکه با ترمیم نقاط ضعف امروز با صعود از گروه در مرز جاودانگی قرار بگیرد.

ایران با سه تغییر در مسیر جاودانگی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی بعد از شکست سنگین 4-2 برابر زامبیا به شدت از عملکرد تعدادی از بازیکنان گله مند بود از همین رو پیش بینی می شد برای وارد کردن شوک به جوانان تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد کند که این اتفاق افتاد تا تیم ملی امروز با سه تغییر به مصاف پرتغال برود.


دورن دروازه شهاب عادلی جانشین نیما میرزازاد شده است. در قلب خط دفاعی عارف غلامی به جای عارف آغاسی بازی خواهد کرد و محمد سلطانی مهر در جلوی خط دفاعی جای خود را به سینا خادم پور داده است. 


به این ترتیب ترکیب تیم ملی در بازی امروز به این شرح است: شهاب عادلی، مهران درخشان مهر، علی شهسواری، عارف غلامی، نیما طاهری، امید نورافکن، سینا خادم پور، رضا شکاری، مهدی مهدی خانی، علی شجاعی و رضا جعفری.


این بازی از ساعت 12:30 به وقت تهران در استادیوم شهر اینچئون آغاز می شود و جوانان ایران در صورت کسب یک تساوی هم صعودشان به مرحله بعد را قطعی می کنند تا برای اولین بار در تاریخ رقابت های جام جهانی جزو 16 تیم برتر رقابت ها قرار بگیرند و جاودانه شوند. برتری ایران قطعا جایگاه دومی ملی پوشان را قطعی خواهد کرد تا در مرحله بعد مصاف نسبتا آسان تری پیش رو آنها باشد.

 

1201556

دیدگاه‌ها