کد خبر : 1418270 | 06 خرداد 1396 ساعت 10:11 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش بعد از طوفان

امید به تراکتورسازی برگشت

تیم تراکتورسازی بعد از حاشیه هایی که پیرامون مدیریت و البته انتخاب سرمربی به وجود آمد، به نظر می رسد روزهای آرامی را سپری می کند.

امید به تراکتورسازی برگشت

به گزارش "ورزش‌سه"، همانطور که پیش بینی می شد تراکتورسازی به دلیل محرومیت از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی با یک چالش اساسی مواجه است اما مسئولان این باشگاه در صدد هستند تا هرطور شده نفرات فعلی را حفظ کنند و برای ساختن آینده ای روشن تلاششان را به کار بگیرند.


در چند روز گذشته باشگاه تراکتورسازی حواشی زیادی را تجربه کرد؛ پروسه انتخاب سرمربی جدید که حدودا یک هفته زمان برد انتقادهایی را متوجه مسئولان باشگاه کرد و از طرف دیگر درگیری هایی که در بحث مدیریت باشگاه پیش آمده بود، خیلی از معادلات را برهم زد.


حالا اما به نظر می رسد شرایط به حد نرمال رسیده و تقریبا آرامش بر باشگاه حکم فرما شده است. پس از اعلام رییس هیات مدیره باشگاه مبنی بر حمایت قاطعانه از مصطفی آجورلو و البته انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تا حد زیادی آرامش به تراکتورسازی برگشته است. 


با اینکه سرخپوشان تبریزی در لیگ هفدهم بازیکن جدیدی را نمی توانند به خدمت بگیرند اما امیدواری باشگاه به نفرات جوان و البته بازیکنان کنونی ستودنی است. هواداران تراکتورسازی نیز در دو، سه روز گذشته استقبال خوبی از یحیی گل محمدی داشتند و حالا همه امیدوارند تا فصلی خوب برای این باشگاه رقم بخورد.

دیدگاه‌ها