کد خبر : 1418282 | 06 خرداد 1396 ساعت 10:56 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

تشکیل کمپین حامیان بازگشت دبیری 

اتحاد فوتسالی‌ها برای بازگرداندن تیم 16ساله

کمپین حامیان بازگشت تیم دبیری تبریز به فوتسال که به دلایلی در حال کناره‌گیری از لیگ و انحلال است، با حضور چهره‌های مطرح شکل گرفت.

اتحاد فوتسالی‌ها برای بازگرداندن تیم 16ساله

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دبیری تبریز که با اختلاف امتیازی اندک قهرمانی لیگ95 را به گیتی‌پسند واگذار کرد و نایب قهرمان ایران شد، در پی بی‌توجهی‌ها و نامهربانی‌ها و همچنین اظهارات عجیب سرپرست دبیری کمیته فوتسال نسبت به مدیران این تیم و درگیری لفظی در نشست اخیر سرپرستان لیگ‌برتر، عزم جدی خود را برای انحلال و کناره‌گیری از فوتسال ایران جزم کرده است.


مدیران دبیری تبریز بر همین اساس رضایتنامه بازیکنان کلیدی خود را به مقصد تیم‌های جدیدشان صادر کرده‌اند و تاکنون نیز جدایی اصغری‌مقدم سرمربی بازیکن این تیم به تاسیسات، حمید احمدی و فرهاد فخیم دیگر بازیکنان کلیدی این تیم به مس سنگون قطعی شده و این بازیکنان رسما از دبیری جدا شده‌اند تا مشخص شود که تصمیم این باشگاه ریشه‌دار تبریزی چیزی ورای قهر کردن‌های معمول فوتسالی‌ها در طول فصل‌های اخیر است.


بر همین اساس کمپینی با حضور یک هزار نفر از اهالی و چهره‌های فوتسال ایران در فضای مجازی شروع شده که در راس آن چهره های فوتسالی‌ای چون حسین شمس، صادق درودگر، وحید شمسایی و ... قرار گرفته‌اند و تعداد اعضاء آن در حال افزایش است که تلاش می‌کنند تا باشگاه دبیری تبریز که قدمت 16ساله‌ای در فوتسال دارد را از این تصمیم خود منصرف کنند.


گفتنی است مسئولان باشگاه دبیری در اظهارنظرهای خود تلویحا خواستار تغییرات جدی کفاشیان در پست دبیری کمیته فوتسال به دلیل تمام اتفاقات تلخ فصل گذشته چون نیمه‌کاره ماندن بازی‌ها، شوت کردن توپ از سوی بازیکنان نیمکت و ... هستند که در اکثر آنها کاظم سلیمانی دبیر سن و سال دار کمیته فوتسال به عنوان ناظر بازی حضور داشته است.

دیدگاه‌ها