کد خبر : 1418291 | 06 خرداد 1396 ساعت 11:10 | 108.5K بازدید | 0 دیدگاه

شنبه موعود عاشقان فوتبال با 4 فینال

امشب در اروپا جام پخش می کنند!

امشب در شهرهای لندن، مادرید، پاریس و برلین چهار فینال حساس جام حذفی برگزار خواهد شد تا تکلیف همه جام های داخلی در کشورهای مطرح اروپایی مشخص شود.

امشب در اروپا جام پخش می کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا، بارسلونا که نمی‌خواهد فصل را بدون جام به پایان برساند، باید به مصاف آلاوس با انگیزه برود. در آلمان، دورتموند که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته، برای جبران نتایج به دنبال کسب قهرمانی مقابل آینتراخت فرانکفورت خواهد بود . در پاریس، ناکام بزرگ این فصل فرانسه یعنی پی اس جی باید مقابل آنژه صف آرایی کند و در انگلیس، چلسی که به دنبال کسب دو گانه است باید روبروی آرسنالی قرار بگیرد که این فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد و انگیزه بالایی برای این جام دارد.  در زیر به بررسی این چهار بازی پرداخته ایم:

 

بارسلونا - آلاوس

 

بارسلونا که تا چندین هفته پیش در هر سه جام شانس قهرمانی داشت، در چمپیونزلیگ با شکست مقابل یوونتوس از دور رقابت ها کنار رفت و در لیگ نیز در تقابل با رئال مادرید موفق نبود و این رئالی ها بودند که در نهایت جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برده و دست بارسا تا به اینجا خالی مانده است.

 

1197700

 

 

در حقیقت کوپا دل ری تنها جامی است که بارسا می‌تواند در این فصل آن را از آن خود کند و از همین رو، این دیدار که دیدار پایانی انریکه روی نیمکت بارسا نیز هست، از اهمیت های ویژه ای برخورار است.

 

بارسا در 5 بازی اخیرش 5 پیروزی کسب کرده و بسیار آماده نشان داده است. شاگردان انریکه در هفته های پایانی تمامی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا در صورت لغزش رئال آنها صدر جدول را در اختیار بگیرند و از همین رو، روند خوبی برای آبی اناری ها طی شد. آلاوس نیز در 5 بازی اخیرش، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و آنها نیز در فرم نسبتا خوبی هستند.

 

1197698

 

 

دو تیم پیش از این در 5 بازی اخیرشان، 4 پیروزی برای بارسا و 1 پیروزی برای آلاوس به دست آمده است که پیروزی آلاوس به سال گذشته میلادی باز می‌گردد. همچنین این دیدار، آخرین دیداری است که در ورزشگاه ویسنته کالدرون، خانه اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد و پس از این، این ورزشگاه تخریب می‌شود.

 

رافینیا به علت مصدومیت و سرخی روبرتو و لوئیس سوارز به علت محرومیت قادر به همراهی آبی اناری ها نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1201539

 

آرسنال - چلسی

 

دو تیم لندنی در نهایت در فینال روبروی هم قرار گرفتند و رقابت جذابی را پیش رو خواهیم داشت. آرسنال با پیروزی در تمامی 5 دیدار اخیر خودش در فرمی بسیار خوب قرار دارد و آمادگی بسیار بالایی در هفته های اخیر از خود نشان داده است.

 

شاگردان ونگر تا یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم آمدند ولی با بدشانسی موفق به کسب آن نشدند. در حقیقت ونگر و شاگردانش فصلی تلخ و ناکام را سپری کرده اند و پیروزی در بازی امشب و قهرمانی شان در جام حذفی تا حدود بسیاری می‌تواند ناکامی های این فصل ونگر را جبران کند.

 

1201536

 

 

در دیگر سو چلسی، قهرمان لیگ برتر ایستاده که آنها نیز در 5 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند.آبی های لندنی در فرم بسیار خوبی هستند و پس از قهرمانی در لیگ برتر، به دنبال دومین جام  فصل یعنی جام حذفی هستند. تقابل‌های دو تیم همواره با نتایج جالب و دیدارهای جذابی همراه بوده است. در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی برای آرسنال، یک پیروزی برای چلسی است و یک مساوی به ثبت رسیده است.

 

1201536

 

 

 

سانتی کازورلا و  پائولیستا به علت مصدومیت و کوشیلنی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. حضور گیبس، چمبرلین و مصطفی نیز هنوز مشخص نیست.

 

لوفتوس چیک هم تنها غایب چلسی برای این دیدار مهم است و دیگر بازیکنان این تیم برای این بازی حاضر هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1201538

 

دورتموند - آینتراخت فرانکفورت

 

 دورتموند که فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و به سختی توانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، فرصت خوبی دارد تا فصل را به بهترین شکل به پایان برساند. در حالی که بایرن مونیخ در 5 فصل اخیر بوندس لیگا به قهرمانی رسیده، عملا تیم‌های دیگر بوندس لیگا به جز در جام حذفی شانسی برای بالا بردن جام برای خود نمی‌بینند و بعضی از این تیم ها تمام تمرکز خود را بر روی این جام قرار می‌دهند.

 

1197657

 

 

دورتموند در 5 بازی اخیرش 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارد. توخل امیدوار است بتواند در این دیدار به پیروزی برسد و فصل را با خاطره خوبی برای هواداران به پایان برساند. در سوی دیگر آینتراخت وضعیت خوبی ندارد و در 5 بازی اخیرش، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده است ولی با انگیزه فراوانی پا به این دیدار خواهد گذاشت.

 

در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای دورتموند و 2 پیروزی برای آینتراخت به دست آمده و باید دید در این دیدار کدام یک از این دو تیم می‌توانند جام حذفی آلمان را بالای سر ببرند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1201546

 

پاری سن ژرمن - آنژه

 

پاری سن ژرمن که این فصل ناکام بزرگ فرانسه بود و پس از سال 2012 برای اولین بار موفق به کسب قهرمانی لیگ نشد و آن را به موناکو باخت، حالا امشب فرصت خوبی دارد که فصل ضعیفش را جبران کرده و با قهرمانی کار را به پایان برساند.

 

1195667

 

 

شاگردان اونای امری در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در در فرمی پرفراز و نشیب قرار دارند. با این حال پاریسی ها انگیزه بالایی برای این بازی دارند زیرا پس از عدم موفقیت در کسب قهرمانی لیگ، فشارها بر روی آنها بسیار بالا بوده و کسب قهرمانی می‌تواند کمی آنها را از زیر این فشار خارج کند.

 

آنژه در 5 بازی اخیرش 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و روندی مشابه پاری سن ژرمن را طی نموده است. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای پاریسی ها و 1 تساوی به دست آمده و انتظار نمی‌رود شاگردان امری کار دشواری در این بازی پیش رو داشته باشند.

 

کورزاوا، مونیرو آگوستین غایبان قطعی پی اس جی برای این بازی هستند و حضور بن عرفا و وراتی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1201550

دیدگاه‌ها