کد خبر : 1418370 | 06 خرداد 1396 ساعت 15:39 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

صادقی:

مربی بهتری را جایگزین مایدا می‌کنیم

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: رئیس فدراسیون والیبال قول داده است که من اختیارات متعارف یک نایب رئیس را داشته باشم و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

مربی بهتری را جایگزین مایدا می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در خصوص انتخابش به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیو والیبال اظهار داشت: حدود یک هفته پیش بود که سرپرست فدراسیون والیبال این پیشنهاد را به من داد و امروز هم این مسئله قطعی شد و در حال حاضر هم در فدراسیون والیبال حضور دارم.

 

وی در مورد موضوع تمدید قرارداد چیچیچ تصریح کرد: اگر داورزنی موافق باشد گزینه بهتری را جایگزین چیچیچ خواهیم کرد. ضمن این که فعلا فقط مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را در پیش رو داریم و تنها کادر فنی تیم بزرگسالان را مشخص خواهیم کرد.

 

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در خصوص اختلافات میرسپاسی، نایب رئیس بانوان اسبق این فدراسیون با داورزنی گفت: سرپرست فدراسیون والیبال قول داده است که من اختیارات متعارف و کامل یک نایب رئیس را داشته باشم و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

 

صادقی در مورد اظهارات سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال بانوان مبنی بر کم‌کاری تعدادی از بازیکنان گفت: سرمربی این تیم را به فدراسیون والیبال دعوت کردیم تا اظهاراتش را بشنویم و اگر ثابت شود کسی کم‌کاری کرده برخوردهای لازم را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها