کد خبر : 1418421 | 06 خرداد 1396 ساعت 19:02 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ شروع لیگ علیه سرخابی های پایتخت

شروع زود هنگام لیگ برتر می تواند در آینده ی دو تیم سرخابی پایتخت در لیگ هفدهم تاثیر بگذارد.

تاریخ شروع لیگ علیه سرخابی های پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، 30 تیرماه به عنوان تاریخ شروع لیگ هفدهم مشخص شده تا مسابقات لیگ برتر امسال زودتر از همیشه آغاز شود.


با توجه به فرصت 6 هفته ای آماده سازی برای شروع در مسابقات لیگ برتر، هفته ی سوم خردادماه بهترین زمان برای شروع تمرینات تیم ها است تا بتوانند زمان مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند. از همین روی به طور مثال سایپا 16 خرداد ماه و تراکتورسازی 18 خرداد ماه را به عنوان تاریخ شروع تمرینات خود انتخاب کردند.


استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان 3 نماینده ی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اما مطمئنا از این موضوع متضرر خواهند شد. این سه تیم در تاریخ 10 خرداد ماه آخرین بازی های خود در لیگ شانزدهم را برگزار می کنند و اگر قرار باشد در هفته ی سوم خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند، بعد از یک فصل طولانی تنها یک هفته برای استراحت فرصت دارند که زمان بسیار کم و اندکی است.


این اتفاق می تواند روی روند آماده سازی سرخابی های پایتخت و استقلال خوزستان برای لیگ هفدهم تاثیر بگذارد و سرنوشت این تیم ها در لیگ هفدهم را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین دو تیم سرخابی نزدیک به 10 بازیکن در اردوی تیم ملی دارند که این بازیکنان نیز تا تاریخ 22 خرداد باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و مطمئنا تا پیش از شروع تیرماه نمی توانند برنامه های آماده سازی خود را شروع کنند.


شروع زودهنگام لیگ برتر منجر به عدم تدارک لازم برای این تیم ها و در نهایت عدم نتیجه گیری آنها خواهد شد و قطعا منصوریان و برانکو باید برای فصل آینده و برنامه ریزی پیش فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند.

دیدگاه‌ها