کد خبر : 1418428 | 06 خرداد 1396 ساعت 19:27 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود کره و ژاپن،حذف ایران و ابهام در وضعیت عربستان

سه نماینده فوتبال آسیا در مسابقات جام جهانی شرایط متفاوتی را در گروه های خود دارند.

صعود کره و ژاپن،حذف ایران و ابهام در وضعیت عربستان

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای روز پایانی چهار گروه ابتدایی جام جهانی جوانان، تکلیف سه نماینده ی آسیا در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. کره جنوبی میزبان مسابقات در گروه یک با 6 امتیاز در رده ی دوم قرار گرفت تا به صورت مستقیم راهی مرحله بعد شود. کره در این گروه پایین تر از انگلستان و بالاتر از آرژانتین و گینه در این رتبه قرار گرفت تا صعود خود را قطعی کرده باشد.


در گروه سوم مسابقات تیم ایران با 3 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا قطعا در این مرحله از مسابقات حذف شده باشد. ژاپن دیگر نماینده ی فوتبال آسیا اما در گروه خود در رده ی سوم قرار گرفت تا برای مشخص شدن تکلیف صعود، چشم انتظار دیگر مسابقات باشد.


ژاپن با پیروزی برابر آفریقای جنوبی، تساوی با ایتالیا و البته شکست برابر اروگوئه در رده ی سوم ایستاد و این شانس را دارد تا به عنوان یکی از تیم های سوم مسابقات راهی مرحله ی بعدی رقابت ها شود و نماینده ی دوم قاره آسیا ر جمع تیم های برتر باشد.


عربستان و ویتنام دیگر نمایندگان آسیا در روز پایانی این رقابتها امیدهای خود برای صعود از گروه را دنبال می کند تا شاید بتواند در رده ی دوم و یا سوم گروه خود قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها