کد خبر : 1418444 | 06 خرداد 1396 ساعت 20:56 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ پانزدهم؛

پازل کرانچار در حال تکمیل شدن

سپاهانی ها در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات، حسن جعفری را به تیم خود اضافه کردند تا کم کم نفرات مورد نظر کرانچار جذب تیم شوند.

پازل کرانچار در حال تکمیل شدن

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت اصلی سپاهان برای حضور قدرتمند در فصل نقل و انتقالات در روز سوم فرودین ماه سال 96 اتفاق افتاد که آنها زلاتکو کرانچار را جایگزین عبدالله ویسی کردند تا پیش از وارد شدن به لیگ هفدهم کرانچار به شناختی کلی از تیم و نفرات مورد انتظارش دست یابد؛ چیزی شبیه راهی که پرسپولیس تهران با برانکو ایوانکوویچ دنبال کرد و به نتیجه هم دست یافت.


برانکو در اواخر لیگ چهاردهم جایگزین حمید درخشان شد و موفق شد کم کم تفکرات خود را پیاده کند و در همان فصل اول (لیگ پانزدهم) علیرغم کسب نتایج ضعیف در دیدارهای ابتدایی، به مدعی اصلی قهرمانی در پایان فصل بدل شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر قافیه را به استقلال خوزستان در روز پایانی واگذار کرد.


مدیران باشگاه سپاهان با پیگیری پروژه ای مشابه آنچه پرسپولیسی ها در لیگ چهاردهم آغاز کردند، از همان روزهای ابتدایی با توجه به لیستی که کرانچار در اختیار آنها قرار داده بود با گزینه های سرمربی کروات خود وارد مذاکره شدند و تاکنون با چند گزینه نیز به توافق نهایی دست یافته اند و مذاکرات با سایر گزینه ها همچنان ادامه دارد تا پازل آنها آرام آرام برای لیگ هفدهم با توجه به افکار کرانچار تکمیل شود.


البته سیاست باشگاه برای مشخص کردن لیست ورودی و خروجی باشگاه متفاوت بوده است؛ لیست خروجی باشگاه خیلی زود مشخص شد و 5 بازیکن (فرید بهزادی کریمی، علی احمدی، جلال عبدی، طالب ریکانی و محمد روشندل) در این لیست قرار گرفتند تا بتوانند با آرامش  تیم آینده خود را مشخص کنند، اما همین سیاست در مورد لیست ورودی باشگاه دنبال نشد و برای جلوگیری از حواشی احتمالی، مذاکرات با گزینه های مورد نظر کرانچار در خفا انجام می شود و با نهایی شدن مذاکرات رسانه ای می شود.


تاکنون فرید کریمی بهزادی و طالب ریکانی از جمع طلایی پوشان جدا شده اند و حسن جعفری، شاهین ثاقبی و سیاوش یزدانی هم به تیم اضافه شده اند.


حسن جعفری دغدغه سپاهان در پست دفاع راست را با توجه به عملکردی که فصل گذشته در تیم پدیده داشته از بین می برد و شاهین ثاقبی هم با توجه به چند پسته بودن می تواند در پست وینگر چپ و راست و همینطور دو پست هافبک و مهاجم برای تیم کرانچار راهی میدان شود. ضمن اینکه سیاوش یزدانی برای پر کردن جای شجاع خلیل زاده در پست دفاع وسط از پیکان به تیم اضافه شده و به احتمال زیاد طی روزهای آتی قرارداد عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش فصل گذشته سایپا نیز نهایی می شود تا بازیکنان مورد نظر کرانچار کم کم به تیم اضافه شوند.


البته پرافتخارترین تیم لیگ برتر با 5 عنوان قهرمانی همچنان در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر کرانچار است و طی روزهای آتی احتمالا یک بازیکن در پست هافبک بازیساز و یک مهاجم تراز اول به تیم خود اضافه خواهد  کرد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم مطرح کند.

دیدگاه‌ها