کد خبر : 1418455 | 06 خرداد 1396 ساعت 22:13 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کسب یک طلا، یک نقره و 2برنز توسط جودوکاران ایران

در دومین روز از رقابت‌های جودوی نابینایان و کم‌بینایان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، جودوکاران کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند.

کسب یک طلا، یک نقره و 2برنز توسط جودوکاران ایران

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در ادامه رقابت‌های جودوی نابینایان و کم‌بینایان و در دومین روز از این رقابت‌ها جودوکاران کشورمان در وزن ۸۱_ کیلوگرم امید موسوی جعفری مقابل حریفی از ازبکستان به میدان رفت و با ضربه فنی کردن این حریف راهی فینال شد. او در مرحله فینال برابر جودوکاری از کره جنوبی قرار گرفت و دیدار را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن دست پیدا کرد.

هم‌چنین در وزن ۹۰_ کیلوگرم, محمدعلی شنانی در دور اول حریفی از کره جنوبی را ضربه فنی کرد و در دور دوم برابر جودوکاری از ازبکستان میزبان مسابقات قرار گرفت و با شکست برابر او وارد مرحله رده‌بندی شد. وی در این مرحله با شکست جودوکاری از تایلند به مدال برنز وزن ۹۰_ دست پیدا کرد.

هم‌چنین در وزن ۱۰۰_ کیلوگرم، احسان موسی‌نژاد پس از دو برد پی در پی  مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

 

آخرین نماینده کشورمان محمدرضا خیرالله‌زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم، در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم رقابت را به میزبان مسابقات واگذار کرد و در مرحله رده‌بندی برابر جودوکاری از عراق به میدان رفت و در تایم طلایی  با ضربه فنی کردن این جودوکار به مدال برنز این وزن دست پیدا کرد.

با پایان یافتن رقابت‌های انفرادی، جودوکاران کشورمان فردا، یکشنبه رقابت‌های تیمی خود را آغاز خواهند کرد. تیم ایران در این مرحله با تیم‌های قزاقستان و هندوستان هم‌گروه است.

دیدگاه‌ها