کد خبر : 1418456 | 06 خرداد 1396 ساعت 22:23 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا در ثانیه های پایانی

یوونتوس در آخرین دیدار این فصل خود در خانه بولونیا با نتیجه 1-2 پیروز شد.

پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا در ثانیه های پایانی

 

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری که هفته گذشته قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرده بود، در خانه بولونیا مهمان این تیم بود.

 

اولین موقعیت در دقیقه 12 نصیب تیم میزبان شد اما ضربه دسترو از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد این بار یووه با همکاری ایگواین و دیبالا صاحب موقعیت شد اما ضربه ایگواین هم راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 20 و روی پاس استورارو، ایگواین به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد اما ضربه او با عکس العمل دی کاسترو همراه بود.

 

در دقیقه 27 و روی همکاری ایگواین و کوادرادو، فرصتی برای دیبالا مهیا شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف در اختیار دی کاسترو قرار گرفت.

 

در اواخر نیمه اول همکاری دیبالا و ایگواین و ضربه گونسالو دقت لازم را نداشت تا نیمه اول علیرغم برتری نسبی یوونتوس با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات یووه ادامه یافت و در همان ابتدا خدیرا روی پاس پشت مدافعان ایگواین با دروازه بولونیا تک به تک شد اما نتوانست تعادل خود را حفظ کند و موقعیت از دست رفت.

 

 

1201748

 

 

اما در دقیقه 52 و بر خلاف جریان بازی بولونیا به گل رسید. تایدر پشت محوطه صاحب توپ شد و بعد از فریب دادن مدافع یووه، با ضربه ای دیدنی از راه دور موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

لحظاتی بعد و روی ارسال کوادرادو، یوونتوس بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه والی دیبالا راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 69 و روی پاس پیاتسا، دیبالا صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما ضربه او باز هم با عکس العمل خوب دی کاسترو مواجه شد.

 

اما در دقیقه 70 یوونتوس به گل تساوی رسید. ضربه ایگواین با مهار سنگربان بولونیا همراه بود اما در برگشت و روی ریباند دیبالا موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

 

در ادامه یووه تلاش زیادی برای زدن گل دوم داشت و بالاخره موفق شد روی پاس پیانیچ و ضربه تمام کننده مویس کین در دقیقه 94 به گل برتری برسد تا در نهایت 1-2 بولونیا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها