کد خبر : 1418458 | 06 خرداد 1396 ساعت 22:28 | 134.8K بازدید | 0 دیدگاه

گریه‌های نیما طاهری در کره؛

حمله مجازی به مدافع تیم ملی جوانان

حذف دراماتیک تیم ملی جوانان با یک گل به خودی دقایق پایانی موجب شد تا مدافع ایران مورد هجوم برخی کاربرهای مجازی قرار بگیرد.

حمله مجازی به مدافع تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان ایران امروز در حالی که یک بر صفر از پرتغال پیش بود و در آستانه صعود از مرحله گروهی قرار داشت، با دریافت دو گل شکست خورد تا به طرز غیر قابل تصوری از جام جهانی کنار برود.


در صحنه گل دومی که ایران دریافت کرد، توپ به بدن نیما طاهری برخورد داشت و به درون دروازه رفت که همین اتفاق موجب شد این مدافع پس از پایان مسابقه و حذف ایران مورد هجمه زیادی در صفحه مجازی خود قرار بگیرد.

 

طاهری که جوانی آینده دارو با توجه به سن و سال مناسبش از خوب‌های این پست در فوتبال ایران است دیروز تاب و تحمل شدت حملات و نگاه های منفی را نیاورد و بغض اش در کره ترکید.


ایران در دو بازی اخیر برابر زامبیا و پرتغال از رقبای خود پیش بوده ولی در نهایت نتایج را واگذار کرده که نتیجه آن عدم راهیابی ملی پوشان از مرحله گروهی است اما باخت امروز شاگردان امیرحسین پیروانی ناراحتی بسیاری از مردم را به همراه داشت چراکه هر دو گل پرتغال با اشتباهات فردی بازیکنان ایران به ثمر رسید.


بدون شک از دست دادن دو برد پیاپی و چهارم شدن در مرحله گروهی جام جهانی جوانان نتیجه نه چندان خوبی برای ایران محسوب می‌شود ولی با این حال برخی کاربران اینترنتی نیز باید توجه داشته باشند که جوانان و به ویژه افرادی که مقصر گل‌های خورده برابر پرتغال بودند بیشتر از هر ایرانی دیگری ناراحت هستند و نباید عده‌ای با حمله به صفحات مجازی، فوتبالیست‌هایی که آینده این رشته را می‌سازند مورد هجمه قرار دهند.

 

دیدگاه‌ها