کد خبر : 1418509 | 07 خرداد 1396 ساعت 10:23 | 224.5K بازدید | 0 دیدگاه

استعلام کمیته وضعیت بازیکنان از فیفا؛

تکل از پشت نقل و انتقالاتی علیه تراکتور و یحیی!

با اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان چندی قبل اعلام کرده بود تراکتورسازی می تواند 3 بازیکن آزاد برای لیگ شانزدهم به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد این مساله از سوی فیفا رد شود.

تکل از پشت نقل و انتقالاتی علیه تراکتور و یحیی!

به گزارش "ورزش‌سه"، محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید که توسط فیفا اعمال شده، مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است. حالا تیم سرخپوش تبریزی با کمبود بازیکن شدید مواجه است و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار این تیم خواهد بود. از سوی دیگر اعلام این خبر که تراکتورسازی می تواند 3 سهمیه آزاد را بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات قانونی به خدمت بگیرد، تاحدی تراکتوری ها را امیدوار کرده است. این در حالی است که در شرایط مشابه فیفا به تیم های محروم اجازه چنین مساله ای را نمی دهد. 


از این رو مسئولان فدراسیون فوتبال که دوست ندارند اشتباهی کنند و مشکلات بعدی پیش بیاید، با توجه به بررسی ابهام‌های جذب 3 بازیکن آزاد بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات هنوز به طور قطعی نمی‌دانند که می توانند به تراکتورسازی اجازه جذب بازیکن بدهند یا خیر.


روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این باره به ورزش سه گفت: «ابهام هایی درباره محرومیت تراکتورسازی وجود دارد. نظر ما این است با توجه به اینکه تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است، می تواند بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات 3 بازیکن جدید جذب کند اما با توجه به موارد مشابهی که وجود داشت و چنین اجازه ای داده نشد، تصمیم به استعلام از فیفا گرفتیم. بر این اساس هفته گذشته نامه ای را به فیفا زدیم تا مشخص شود تراکتورسازی می تواند بازیکن جدیدی را به عنوان سهمیه آزاد به خدمت بگیرد یا خیر. قرار است ظرف روزهای آینده فیفا پاسخ این استعلام را به ما بدهد.»


مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی اعلام کرده بودند که تراکتورسازی می تواند بعد از پایان نقل و انتقالات(هفته پنجم لیگ هفدهم) سهمیه آزاد جذب کند که استقلال در نیم فصل چنین سودی نصیبش نشد. مسئولان استقلال در آن زمان وقتی با محرومیت فیفا از یک پنجره مواجه شده بودند، تلاش زیادی کردند تا چپاروف و یا روزبه چشمی را به لیست خود به عنوان سهمیه آزاد اضافه کنند اما این اتفاق با منع فیفا رخ نداد. حالا با توجه به شرایط موجود بعید است تراکتورسازی نیز بتواند از چنین امکانی استفاده کند و 3 بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها