کد خبر : 1418556 | 07 خرداد 1396 ساعت 13:03 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه های قطری گزارش می دهند:

بازتاب حضور پرسپولیسی‌ها در قطر و بازگشت العربی

رسانه های قطری امروز طی مطالب جداگانه ای آغاز تمرین قطری ها، حضور پرسپولیسی ها در قطر و بازگشت العربی به تمرینات لخویا را مورد بررسی قرار دادند. ​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الشرق در رابطه با اوضاع کنونی لخویا می نویسد: تیم لخویا که باید سه شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیسی ها قرار بگیرد از روز پیش تمرینات خود را پس از استراحتی 24 ساعته از سر گرفت.

 

در قسمت اول این تمرین بازیکنان به تمرینات بدنی پرداختند و در بخش دوم نیز فوتبالی درون تیمی در فضایی به اندازه نصف زمین فوتبال پرداختند. 

 

مهمترین نکته تمرینی لخویا بازگشت یوسف العربی ستاره مصدوم این تیم بود، که به دلیل عمل جراحی از ناحیه شانه چند ماه از میادین دور بود دوباره به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد تا در صورت رسیدن به شرایط بازی در دیدار برابر پرسپولیس به میدان برود. او در این تمرین به صورت انفرادی تمرین کرد.

 

1201866

 

تمرین اصلی لخویا برای آماده سازی امروز است که این تیم تاکتیک های نهایی خود را برای حضور در دیدار برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان اتخاذ خواهد کرد، خانگی بودن دیدار برابر پرسپولیس شانس بزرگ تیم لخویا است که می تواند به کمک این تیم بیاید.

 

این روزنامه می نویسد لخویا در این بازی از دقیقه یک با جدیت کار خود را آغاز خواهد کرد، بلماضی از دیدار رفت درس هایی گرفت که قطعا در بازی برگشت به کار این تیم خواهد آمد، دیداری که نتیجه نهایی برای صعود از مرحله یک هشتم در آن رقم خواهد خورد. 

 

1201867

 

در طرف مقابل پرسپولیسی ها نیز شب گذشته به سرپرستی محمود خوردبین به دوحه رسیدند، آنها با کادرفنی و اداری و 20 بازیکن به دوحه رسیدند. تیم ایرانی در هتل اینتر کونتینانتال دوحه مستقر شدند و از ساعت 9 شب نیز تمرینات خود را در زمین تمرین اختصاصی لخویا یعنی ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به تمرین پرداختند. 

 

روزنامه الرایه نیز در این باره می نویسد لخویا قطعا بازی سختی در برابر تیم ایرانی خواهد داشت چرا که پرسپولیسی ها به خوبی فوتبال بازی می کنند و می دانند باید چگونه از این بازی نتیجه بگیرند، در مقابل لخویا با اتکا به هواداران خود در این بازی حضور پیدا می کند و می تواند از شانس حضور آنها بهره ببرد. 

 

1201868

 

جمال بلماضی از تیم حریف شناخت کافی دارد، او می داند در این دیدار باید قدرت دفاعی خود را بالا ببرد، از طرفی عناصر هجومی این تیم که در تهران موفق نشدند کار خاصی کنند در این دیدار می توانند برای تیم قطری موثر ظاهر شوند. 

 

نام تائه هو یکی از مهمترین بازیکنان تیم لخویاست که می تواند در این بازی نیز برگ برنده این تیم باشد، او بازیکنی در خدمت تیم است که بارها باعث موفقیت آنها شده است، از طرفی مهدی طارمی و محسن مسلمان نیز دو بازیکن مهم پرسپولیسی ها هستند که می توان آنها را هجومی ترین مهره های این تیم دانست.

 

1201869

دیدگاه‌ها