کد خبر : 1418586 | 07 خرداد 1396 ساعت 14:14 | 93K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: بر خلاف میلم از رئال جدا شدم

رونالدو، اسطوره رئال مادرید در مصاحبه با فاکس اسپورت مدعی شد که قصد ترک این تیم را نداشته است و بر خلاف میلش از رئال جدا شده است.

رونالدو: بر خلاف میلم از رئال جدا شدم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبالش شناخته می‌شود ولی مصدومیت های متعدد بارها باعث افت او شد. او سال 2002 به رئال پیوست  و سال 2007 از رئال جدا شد که حال مدعی شد بر خلاف میلش از این تیم جدا شده است.

 

او گفت:" نمی‌خواستم تیم را ترک کنم. مشکلات زیادی با کاپلو داشتم. اگر 100 گرم اضافه وزن داشتم، او من را از فهرست تیم خارج می‌کرد. تلاشم را کردم ولی با او نمی‌تواستم ادامه دهم. موقعیت او به عنوان مربی را درک می‌کردم ولی در فوتبال، 100 گرم یا 200 گرم تاثیری نمی‌گذارد. در واقع مهم کارایی شماست و او هم کارایی من را نمی‌دید، اینکه چه توانایی هایی دارم و در نهایت همه چیز پایان یافت."

 

1201879

 

 

رونالدو درباره مصدومیت هایش گفت:" اینکه شرایط را تحت کنترل نداشته باشید، مطمئنا ترسی در شما به وجود می‌آورد. هر بار که زمین می‌خوردم می‌ترسیدم، مخصوصا پس از مصدومیت اولم که در فوتبال اجتناب ناپذیر است."

 

رونالدو درباره توپ طلا امسال گفت:" امسال، من رونالدو را شایسته توپ طلا می‌دانم. در طول دو سال اخیر او بسیار موثر بوده است. در بازی های چمپیونزلیگ، در فینال ها نقش مهمی ایفا کرده است."

 

1199041

 

 

اسطوره فوتبال برزیل درباره مقایسه رونالدو و مسی گفت:" هر دو فوق العاده اند. من حرکات مسی با توپ را خیلی دوست دارم، هم گل می‌زند و هم همه کار انجام می‌دهد ولی نمی‌توان آمار رونالدو را زیر سوال برد. این کار قطعا ظالمانه است."

دیدگاه‌ها