کد خبر : 1418593 | 07 خرداد 1396 ساعت 13:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات شبانگاهی العین با سه مهاجم 

آخرین اخبار از اردوی حریف استقلال

العینی ها امیدوار هستند تا در دیدار برگشت با حضور هواداران فوتبال امارات نتیجه ی دیدار رفت را جبران کنند.

آخرین اخبار از اردوی حریف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ی الاتحاد چاپ امارات روز یکشنبه با انتشار مطالبی به بررسی آخرین وضعیت العین حریف روز دوشنبه ی استقلال در آستانه ی دیدار این تیم با نماینده ایران پرداخت. این روزنامه که امیدوار است هواداران العین حماسه ی حضور استقلالی ها در دیدار رفت را تکرار کنند، امیدوار است تا العین بتواند ناکامی های خود را در لیگ امارات جبران کند.

 

5 جلسه تمرین شبانگاهی برای العین
بر اساس برنامه ریزی مامیچ، بازیکنان العین بعد از بازگشت از تهران 5 جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد. تمرینات این تیم در ورزشگاه خلیفه بن زاید که ورزشگاه دوم این تیم است برگزار می شود و آخرین جلسه تمرینی العینی ها در ورزشگاه محل مسابقه، هازابن زاید انجام می شود.
تمامی جلسات تمرینی العینی ها ساعت 10:45 به وقت محلی که همزمان با ساعت برگزاری مسابقه است، برگزار خواهد شد تا بازیکنان این تیم برای انجام بازی در ساعات پایانی روز مشکلی نداشته باشند و بتوانند در دیدار روز دوشنبه، بی مشکل برابر استقلال قرار بگیرند.


العینی ها امیدوار به حضور تماشاگران
کانون هواداران العین که فضای پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را به عنوان یکی از عوامل شکست این تیم می داند، امیدوار است تا با حضور هواداران فوتبال امارات در ورزشگاه، نتیجه دیدار دور رفت را جبران کند. ایجاد یک کمپین در فضای مجازی با پیام های دعوت بازیکنان از جمله اقداماتی است که مسئولان العین برای این دیدار انجام دادند تا شاید بتوانند با حضور هواداران تیم منصوریان را شکست دهند.

 

آسپریلا، کایو و شمرانی علیه دفاع مستحکم استقلال
سرمربی کروات العین در دیدار برگشت تصمیم دارد تا از سه مهاجم اصلی در ترکیب اولیه خود استفاده کند. شمرانی، آسپریلا و کایو سه بازیکنی هستند که در این دیدار باید تلاش کنند تا خط دفاعی استقلال را از پیش رو بردارند و پایه گذار صعود العین به مرحله ی بعدی شوند. خط حمله ی العین در دیدار رفت نتوانست موقعیت های چندانی روی دروازه ی استقلال ایجاد کند و به نظر می رسد در دیدار برگشت نیز کار سختی برابر تیم منظم منصوریان خواهد داشت.

 

جبران ناکامی داخلی انگیزه ی اصلی
العین در لیگ پس از سال ها نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند و در جام حذفی نیز از رسیدن به فینال باز ماند تا سرمربی کروات العین تمام رویاهای خود را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال کند. موفقیت در مسابقات بین المللی تنها اتفاقی است که می تواند مامیچ را در جمع بنقش ها سر بلند کند و شاید اگر این اتفاق نیفتد، مامیچ از هدایت العین برکنار شود.

 

اردوی زود هنگام العین
بازیکنان العین برخلاف رسم معمول یک روز زودتر از همیشه اردوی خود را برای دیدار برابر استقلال برگزار کردند. مامیچ در این اردو آنالیز بازیکنان استقلال را به العینی ها نشان داد تا شاید این تیم بتواند در دیدار برگشت شکست در بازی رفت را جبران کند و به مرحله ی بعدی صعود کند. مامیچ همچنین در این اردو جانشین سعید جمعه را در ترکیب اولیه العین انتخاب کرد و محمد العنزی در این دیدار جانشین این مدافع محرو خواهد بود.

 

العین با سلاح سرعت به مصاف استقلال می رود؛
تمرینات روز های گذشته ی العین نشان می دهد این تیم در دیدار برگشت قصد دارد تا با ارائه یک بازی سرعتی، سد دفاعی استقلال را بشکند. العین در دیدار رفت نتوانست برابر خط دفاع استقلال به توفیقی دست پیدا کند و به همین دلیل مامیچ در تمرینات روزهای گذشته ی این تیم بیش از همیشه به ارائه یک نمایش سرعتی اصرار داشته است. این مربی کروات عقیده دارد العینی ها می توانند با ارائه یک نمایش فوق العاده در خط حمله، ناکامی دیدار رفت را جبران کنند.

دیدگاه‌ها