کد خبر : 1418631 | 07 خرداد 1396 ساعت 16:52 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنها 5، 6 نفر باقی می‌مانند

خانه تکانی در آبادان و خروج بازیکنان فصل قبل

آبادانی ها تاکنون چهار بازیکن را جذب و قرارداد دو بازیکن خود را نیز تمدید کردند، این در حالیست که این تیم می خواهد چهار یا پنج بازیکن دیگر را نیز در پست های مختلف جذب کند. ​​​​​​​

خانه تکانی در آبادان و خروج بازیکنان فصل قبل

به گزارش "ورزش سه"، اولویت مسئولان تیم صنعت نفت آبادان پس از اعلام نام سرمربی، کادر بازیکنان این تیم بود، آنها که پیش از ورود به بازار نقل و انتقالات فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند تا کنون توانستند 4 بازیکن را جذب کنند، مرتضی اسدی، جاسم کرار، فرید بهزادی کریمی و داود نوشی صوفیانی بازیکنان هستند که در لیگ هفدهم پیراهن نفتی ها را به تن خواهند کرد. 

 

البته در این میان مطابق با گفته های کمالوند این تیم خانه تکانی اساسی در پی خواهد داشت چرا که تنها 5،6 بازیکن از فصل گذشته در این تیم خواهند ماند. علی عبدالله زاده و حسین بغلانی دو بازیکنی بودند که قراردادهای خود را تمدید کردند و فصل آینده را نیز با پیراهن صنعت نفت آبادان در لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد، در این بین بازیکنان جوانی مثل جبیره، مجدمی، هلیچی و ساکی نیز با صنعت قرارداد دارند.

 

در ادامه فعالیت های آبادانی ها برای جذب بازیکن، آنها چهار یا پنج نفر بازیکن دیگر را نیز به این تیم خواهند آورد که یکی از آنها قطعا یک بازیکن بزرگ خارجی خواهد بود. 

 

کمالوند تعداد زیاد بازیکنان جدا شده از این تیم و لیست فصل آینده می گوید از تیم فصل قبل صنعت نفت 5 یا 6 بازیکن در این تیم می‌مانند، بازیکنانی را جذب کرده ایم و چهار، پنج بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد، به دنبال آن هستیم تا با بازیکنان زیر 23 سالمان در مجموع 17 تا 18 بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها