کد خبر : 1418637 | 07 خرداد 1396 ساعت 17:05 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان با جذب سه، چهار بازیکن مدعی می‌شد

جلالی: نعمتی می‌ماند، بازیکن بزرگی می‌شد

سرمربی پیکان می‌گوید با جدایی بازیکنان این تیم حالا باید کار فصل گذشته دوباره شروع شود.

جلالی: نعمتی می‌ماند، بازیکن بزرگی می‌شد

مجید جلالی در مورد اینکه ستاره‌های پیکان یکی‌یکی جدا می‌شوند و احتمال فروپاشی تیم فصل گذشته به ورزش سه می‌گوید: تیم پیکان از هم پاشیده نمی‌شود اما موضوعی که مشکل‌ساز می‌شود این است که ما دوباره باید کار فصل گذشته را از نو شروع کنیم و به نوعی باید به عقب برگردیم. 


او ادامه داد: شما ببینید همین بازیکنانی که امروز سرشان دعوا فصل گذشته هیچ کس آنها را نمی‌شناخت. طبیعی است که با این شرایط کار سخت می‌شود ولی من قول می‌دهم که دوباره می‌توانیم بازیکنان جدیدی معرفی کنیم. 


سرمربی پیکان در مورد اینکه پیکان چه شرایطی را برای فصل بعد تجربه می‌کند هم گفت: چیزی که من را در مورد جدایی این بازیکنان ناراحت می‌کند این است که پیکان اگر می‌توانست بازیکنا فعلی خود را حفظ کند. با اضافه شدن سه، چهار بازیکن می‌توانستیم تیمی به مراتب قدرتمند از فصل گذشته باشیم اما حالا شاید شرایط فرق کند. 


مجید جلالی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که سیامک نعمتی در این فصل تا این حد پیشرفت کرد هم می‌گوید: ما سعی می‌کنیم شکل تمرینی بازیکنان را بهتر کنیم و حتی نقاط ضعفی که آنها دارند را تا حدی برطرف کنیم. البته این فقط مربوط به سیامک نعمتی نیست چراکه من بازیکنی مثل سروش رفیعی را از لیگ یک به فولاد آوردم،بازیکنی که حتی در تیمش در ترکیب ثابت هم به میدان نمی‌رود. بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، آرش افشین و ساسان انصاری هم همین شرایط را داشتند و پیشرفتی زیادی در فوتبالشان کردند. 


سرمربی پیکان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سیامک نعمتی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود یا نه هم می‌گوید: من به سوال شما الان نمی‌توانم پاسخ بدهم ولی این موضوع را می‌توانم بگویم که اگر نعمتی یکسال دیگر در پیکان می‌ماند می‌توانست به بازیکن بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شود اما حالا نمی‌توانم بگویم چه شرایطی برای او در پرسپولیس رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها