کد خبر : 1418737 | 08 خرداد 1396 ساعت 09:48 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

السلیطی:

پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است

یکی از مسئولان باشگاه لخویای قطر از عزم بازیکنان این تیم برای ارائه بهترین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس صحبت کرد.

پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه العرب قطر، محمد السلیطی درباره بازی برگشت تیم‌های لخویا و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: لخویا مصمم و مهیای ارائه بهترین بازی در لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین بازی فصل جاری است. لخویا در بالاترین سطح فنی قرار دارد و هدف ما فقط کسب پیروزی است.

 

وی ادامه داد: تمرکز و تفکر لخویا در بازی فردا برنده شدن است و بازیکنان لخویا با توجه به نتیجه بازی رفت در تهران در همین راستا حرکت و تلاش می‌کنند. تمامی اعضای باشگاه لخویا روی صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار در تاریخ این باشگاه فکر می‌کنند.  البته باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

 

دیدار رفت پرسپولیس و و لخویا سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی بدون گل پایان یافت. بازی برگشت ساعت 23:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار می‌شود و تیم برنده به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد.

 

دیدگاه‌ها