کد خبر : 1418751 | 08 خرداد 1396 ساعت 10:28 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار سامبای برزیلی در العین

زوج خط دفاع استقلال در بازی حساس امشب باز هم برزیلی خواهد بود تا تقابل این زوج در رقابت با هموطن خود سرنوشت بازی را مشخص کند.

در انتظار سامبای برزیلی در العین 

به گزارش "ورزش سه"، رابسون جان واریو در کنار پادووانی زوج خط دفاع استقلال در بازی امشب هستند. درست مثل تمام بازی های قبلی که منصوریان از این زوج به عنوان بهترین انتخاب برای سر و سامان دادن به ساختار تدافعی خود نام برد و هر دو نفر نیز پاسخ خوبی به این اطمینان سرمربی دادند؛ به خصوص رابسون که به خاطر نمایش دیدنی بازی رفت توانست در تیم منتخب دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز جا خوش کند.


رابسون و پادووانی در حالی امشب یکی از سخت ترین آزمون های خود را در استقلال پشت سر خواهند گذاشت که حضور کایولوکاس هموطن آنها در خط حمله العین به عنوان یکی از اضلاع مثلث مرگبار خط آتش این تیم اماراتی جنگی تمام برزیلی را در ورزشگاه هزاع بن زائد به راه خواهد انداخت. جنگی که می تواند سرنوشت تیم صعود کننده را تغییر دهد و نتیجه پایانی را رقم بزند.


جنگ برزیلی ها امشب یکی از سوژه های جالب توجه اتفاقات ورزشگاه هزاع بن زائد خواهد بود از همین رو باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو طرف در پایان بازی امشب سامبای برزیلی ها را به رخ دیگری خواهد کشید. زوج خط دفاع استقلال یا مهاجم 23 ساله و گران قیمت العینی ها که بسیاری از او به عنوان یکی از بهترین خریدهای چند سال گذشته باشگاه متمول اماراتی نام می برند.

دیدگاه‌ها