کد خبر : 1418897 | 08 خرداد 1396 ساعت 19:02 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

رفیعی: برای صعود این بار خواهیم جنگید

سروش رفیعی به عنوان نماینده بازیکنان پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در خصوص جدال برابر لخویا پاسخ داد.

رفیعی: برای صعود این بار خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شماره هفت و موفق سرخپوشان با حضور به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از جدال برابر لخویا به سوالات خبرنگاران در خصوص این بازی پاسخ داد.


رفیعی در خصوص محرومیت این تیم از حضور و حمایت هوادارانش در بازی رفت در ابتدای صحبت‌هایش با تبریک ماه رمضان گفت: ما در بازی رفت از حضور طرفداران محروم بودیم و این یک لطمه بزرگ برای ما بوده است.

وی ادامه داد: در بازی رفت انرژی خوبی گذاشتیم و شانس هم داشتیم اما از فرصت ها به خوبی سود نبردیم. امیدوارم از موقعیت های ما در بازی فرداشب به خوبی سود ببریم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

رفیعی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازی فردا نیمه دوم جدال ما با لخویا خواهد بود. در نیمه اول بدون حضور تماشاگران پشت سر گذاشتیم. ای کاش حضور داشتند و می‌توانستند ما را حمایت کنند. با این اوصاف ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی برابر حریف داشتیم و به حریف نیز موقعیت خطرناکی نداریم. با همه احترامی که برای حریف قائل هستیم فردا با تمام وجود برابر آنها قرار خواهیم گرفت و امیدوارم به برتری دست یابیم و به مرحله بعدی  صعود کنیم.

دیدگاه‌ها