کد خبر : 1418898 | 08 خرداد 1396 ساعت 19:02 | 188.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس؛

ستاره یونایتد در آستانه پیوستن به بارسا

نشریه اسپانیایی آ.اس ادعا می کند که آندره هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.​​​​​​​

ستاره یونایتد در آستانه پیوستن به بارسا

 

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد نهایی شدن قرارداد ارنستو والورده، سرمربی سابق بیلبائو با بارسلونا وجود دارد و احتمالا تا 24 ساعت آینده این انتصاب رسمی خواهد شد.

 

در هفته های اخباری در مورد تمایل والورده به جذب هررا و علاقه او به سبک بازی این هافبک اسپانیایی شنیده شده است و حتی چند روز پیش نشریه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا، هررا را در صدر لیست بازیکنان درخواستی والورده برای فصل جاری قرار داد.

 

 

1202167

 

 

هررا دوران درخشانی را در بیلبائو زیر نظر والورده تجربه کرده است و دیروز نیز طی مصاحبه ای از این سرمربی 53 ساله به عنوان تاثیرگذارترین فرد در دوران ورزشی خود نام برد که این موضوع نیز شایعات حضور هررا در نوکمپ را تقویت کرد.

 

هررا امسال فصل فوق العاده را سپری کرد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه هواداران انتخاب شد و حتی بسیاری بعد از جدایی احتمالی رونی، او را کاپیتان بعدی شیاطین سرخ می دانند.

 

نشریه آ.اس معتقد است اگر بارسا در جذب هررا ناکام باشد، به دنبال خرید مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن خواهد رفت.

دیدگاه‌ها