کد خبر : 1418907 | 08 خرداد 1396 ساعت 19:50 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت 3پیروزی برای پینگ‌پنگ بازان ایران در دور اول

امین احمدیان، مهشید اشتری و صبا صفری دیدارهای نخست خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهانی را با برد پشت سر گذاشتند.

ثبت 3پیروزی برای پینگ‌پنگ بازان ایران در دور اول

به گزارش "ورزش سه" از مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی مرحله گروهی مردان و زنان در دوسلدورف آلمان آغاز شد.

 

امین احمدیان اولین نماینده تنیس روی میز ایران بود که مقابل نماینده مغولستان قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد. احمدیان فردا دومین دیدار خود را برابر حریفی از اسلوونی برگزار می کند.

در بخش بانوان نیز مهشید اشتری از گروه ۱۱ مسابقات مقابل «مایسا بسایبس» از لبنان صاحب پیروزی ۴ بر صفر شد. صبا صفری دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه هشتم مسابقات با همین نتیجه به برتری دست یافت. «یان لاریبا» از فیلیپین حریف صفری بود اما این دیدار به دلیل غیبت این بازیکن فیلیپینی برگزار نشد و بدین ترتیب بانوی پینگ پنگ باز کشورمان صاحب یک برد فنی شد.

در ادامه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان مهشید اشتری و صبا صفری فردا به ترتیب مقابل حریفانی از نیجریه و اسپانیا به میدان می روند.

همچنین امروز و در ادامه دیدارهای دور نخست مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، افشین نوروزی از گروه ۳۳ مقابل نماینده ازبکستان به میدان می رود و ندا شهسواری مقابل حریفی از پاکستان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها