کد خبر : 1418961 | 09 خرداد 1396 ساعت 00:51 | 136.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: از هواداران عذر خواهی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با العین از هواداران عذر خواهی کرد.

منصوریان: از هواداران عذر خواهی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با العین درباره ی موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


ای کاش 2 هافبک داشتیم
به همه بازیکنان استقلال خسته نباشید می گویم. از هفته ی قبل از بازی العین 4 بازیکن را همراه خودمان نداشتیم. در جریان بازی قبلی نیز فرشید اسماعیلی اخراج شد. فرشید باقری نیز تنها هافبک دفاعی ما بود که مصدوم شد و شرایط ما بسیار بد شد و مجبور به تغییر پست شدیم. العین خیلی بهتر از ما بازی را شروع و تمام کرد. در بدترین شرایط نفری برابر العین قرار گرفتیم و ای کاش از میان 4 هافبک غایب، حداقل دو بازیکن را داشتیم. العین خیلی خوب بازی کرد و می دانستیم بازی سختی را داریم. به نمایندگی از همه بازیکنان از هواداران معذرت خواهی می کنیم. در بدترین روز فوتبالی برابر العین قرار گرفتیم و نیاز داشتیم همه بازیکنان را داشته باشیم.


تلاش کردیم به بازی برگردیم
عملکرد ما بسیار عملکرد بدی بود. هر چه تلاش کردیم به بازی برگردیم، بازی سخت می شد. العین تمام بازیکنان خود را داشت و ما می دانستیم بازی بسیار سختی داریم. تلاش ما این است که در سال آینده با تقویت استقلال و اضافه کردن چند بازیکن بین المللی تیم را تقویت کنیم. تیم ما تا اینجای کار شرایط خوبی داشت اما امروز بعد از یک فصل ماراتن سخت فوتبال آسیا و لیگ، روز بدی داشتیم. تنها امید ما تلاش، تلاش و تلاش در ادامه است. به العین تبریک می گویم و منکر عملکرد فوق العاده خوب این تیم نمی شوم. داور امروز روز خوبی داشت اما بهتر از داور، تیم العین عمل کرد.

 

انتظار مصدومیت باقری را نداشتم
مصدومیت فرشید باقری باعث شد تا تیم خط هافبکی من بیرون از زمین باشد. وقتی باقری آسیب دید، تنها گزینه ی من همینی بود که در زمین پیاده شد. نمی توانیم تفاوت کلاس بعضی از بازیکنان را با یکدیگر منکر شویم. امید ابراهیمی در این بازی حضور نداشت و امید نورافکن نیز تازه از سئول رسیده بود و برای حفظ سلامتی او مجبور بودیم تا او را بیرون نگه داریم. زمانیکه 3 هافبک را نداشتیم و فرشید باقری نیز آسیب دید، جریان بازی ما ناخواسته آسیب دید و نمی توانستیم روی ترکیب مورد نظر خود بمانیم. تعویض ما به شکلی بود که این جریان رقم خورد. به همه چیز فکر می کردم جز اینکه باقری در دقیقه 20 مصدوم شود.

 

بعد از گل سوم ناامید شدیم
تیم من تیم جوانی است و اکثر بازیکنان من در داخل زمین، سن کمی دارند. ما 3 بازیکن بالای 30 سال داشتیم و اکثر بازیکنان ما سن کمی دارند. کار کردن با تیم جوان تبعات سختی دارد. ما در کنار این تیم بازیکنان با تجربه ای داشتیم. بعد از گل سوم تیم ما نا امید شد و جمع کردن این شرایط سخت بود. وقتی تعداد جوانان داخل زمین زیاد است، ممکن است اتفاقات عجیبی رخ بدهد. حالا اگر این اتفاقات عجیب را در کنار غیبت ستاره ها بگذاریم، می بینیم که یک تیم جوان به هم می ریزد. بازی با العین یکی از بد ترین روزهای ما در یک سال گذشته بود.

 

عموری برای العین یک نعمت است
عمر عبدالرحمان برای العین یک نعمت است. تفاوت کلاس زیادی با بقیه بازیکنان دارد و او به تنهایی یک طرف است. باید از این بازیکن حتما مراقبت کرد اما این موضوع کار سختی است. او بازیکن فوق العاده خوبی است و ما باید مانند تهران از او مراقبت می کردیم تا تعداد پاس های هدف او کاهش پیدا کند. نمی خواستیم به این بازیکن آسیب فیزیکی بزنیم. او در کلاس اول آسیا بازی می کند و مراقبت از او سخت است. همه تیم در مسیر او بازی می کردند و ما در بدترین شرایط برابر بهترین شرایط او قرار گرفتیم و باید بگویم او یک بازیکن با استاندارد بالا است.

دیدگاه‌ها