کد خبر : 1418998 | 09 خرداد 1396 ساعت 11:47 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین‌ترین شکست‌های ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

استقلال در حالی شب گذشته با نتیجه 6 بر 1 مقابل نماینده امارات شکست خورد که پیش از این نیز نمایندگان ایرانی در آسیا تجربه شکست‌های سنگین را در کارنامه داشتند.

سنگین‌ترین شکست‌های ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار شب گذشته خود مقابل العین با نتیجه سنگین و پرگل 6-1 شکست خورد. به همین بهانه سایر نتایج ضعیف نمایندگان فوتبال کشورمان در رقابت‌های آسیایی را در ادوار گذشته بررسی کردیم:


* پرسپولیس 1 الغرافه قطر 5

 

این دیدار در اردیبهشت سال 88 برگزار شد و هدایت پرسپولیس را وینگادای پرتغالی در اختیار داشت که ضعیف‌ترین نتیجه پرسپولیس در تاریخ بازی‌های آسیایی بود.

 


استقلال 1 نوف باخور ازبکستان 4

 

همان بازی معروف سال 75 بود که سنگین‌ترین شکست آبی‌پوشان تا آن زمان بود. البته استقلال در بازی برگشت با نتیجه 3-0 حریف ازبکستانی خود را شکست داد و با استفاده از قانون گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.


سایپا 1 بنیاد کار ازبکستان 5

 

نارنجی‌پوشان با هدایت علی دایی به این مسابقات رفتند و در حالی که در مرحله گروهی بدون شکست و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کردند در ایران به تساوی 2-2 مقابل نماینده ازبکستان رضایت دادند ولی در خانه حریف با نتیجه 5-1 شکست خوردند. بنیادکار در آن زمان ریوالدو، ستاره فوتبال برزیل را در اختیار داشت.


سایر نتایج ضعیف:


* پرسپولیس 1 الهلال عربستان 4
* سپاهان 1 الاهلی عربستان 4
* سپاهان 0 الاتحاد عربستان4

 

بدین ترتیب استقلال تهران شب گذشته سنگین‌ترین شکست تیم‌های ایرانی در تاریخ رقابت‌های آسیایی را رقم زد.

دیدگاه‌ها