کد خبر : 1419003 | 09 خرداد 1396 ساعت 12:24 | 106.8K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو مراقب خلا کامیابی نیا باشد

درخشان: پرسپولیسی‌ها لطفا کری نخوانند

سرمربی سابق و پیشکسوت پرسپولیس از هواداران این تیم خواست حرمت رقیب را در این شرایط حفظ کرده و به موفقیت تیم خود در بازی امروز بیاندیشند.

درخشان: پرسپولیسی‌ها لطفا کری نخوانند 

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان که دو فصل قبل با حضور روی نیمکت پرسپولیس تجربه هدایت سرخپوشان در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشته در خصوص بازی امشب برابر لخویا گفت: قطعاً بازی سختی خواهد بود و بازیکنان باید هوشیار باشند که مثل استقلال مقابل حریف‌شان غافلگیر نشوند. بازی در خانه حریف مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس شرایط خودش را دارد و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در آن رخ می‌دهد.


درخشان با اشاره به غیبت ابراهیمی به عنوان یکی از دلایل شکست سنگین آبی‌ها نیز گفت: استقلال از نبود ابراهیمی ضربه خورد و همان نقش را هم کامیابی‌نیا در پرسپولیس ایفا می‌کند که متاسفانه او هم غایب است. سرمربی پرسپولیس باید بهترین تصمیم را برای پرکردن جای خالی او با تاکتیک تیمی بگیرد.


سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: شروع بازی خیلی مهم است و اگر در یک ربع اول گلی دریافت نکنیم می‌توانیم کنترل بازی را در دست گرفته و برای پیروزی برنامه‌ریزی کنیم. ولی اگر در دقایق اول غافلگیر شویم شیرازه بازی از دست‌مان خارج شده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. برای استقلال هم همین اتفاق افتاد. فاصله دو تیم به هیچ وجه شش گل نبود ولی غافلگیری در دقایق اولیه بازی و خارج شدن بازی از دست این تیم باعث شد این شکست سنگین رخ دهد.


وی ادامه داد: نتیجه بازی دیشب من را یاد بازی پرسپولیس - فتح انداخت. یک زمانی روز شما نیست و از قضا روز حریف است و هر توپی به سمت شما می‌آید وارد دروازه می‌شود. نه می‌توان مربی را مقصر دانست نه بازیکنان را. مجموعه‌ای از عوامل مختلف دست به دست هم می‌دهد تا یک شکست سنگین اتفاق بیافتد. تیم ملی کشورمان در همین امارات کره‌جنوبی را یک روزی با 6 گل شکست داد. من آن زمان زیر فشار سنگین انتقادات از سوی هواداران بودم. منصوریان باید این دوره را پشت‌سر بگذارد و خودش را در این شرایط نبازد. او باید بتواند بازیکنان جوان تیمش را هم هدایت کند تا این شکست در روحیه‌شان تاثیر منفی زیادی نگذارد چرا که ممکن است آینده فوتبالی آنها تحت الشعاع این نتیجه قرار بگیرد.


درخشان در پایان در مورد کری‌خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس بعد از نتیجه شب گذشته استقلال گفت: این کار درستی نیست. هر 3 تیم حاضر در این رقابت‌ها به نوعی تیم ملی کشورمان هستند و کری‌خوانی بازی‌های داخلی را نباید وارد این رقابت‌ها کرد.

دیدگاه‌ها