کد خبر : 1419618 | 12 خرداد 1396 ساعت 14:30 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوئودسیما روی پیشانی زیزو

زیدان و یک گام تا تحقق پیشگویی 14 ساله

زیدان 14 سال پیش وعده داده بود که با رئال مادرید لادسیما، اوندسیما و دوئودسمیا را فتح خواهد کرد.

زیدان و یک گام تا تحقق پیشگویی 14 ساله

به گزارش "ورزش سه"، بهار 2003 بود که خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مشهور مارکا پیش از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و یوونتوس با زیدان مصاحبه ای ترتیب داد و فوق ستاره فرانسوی در 15 دقیقه پاسخگوی سوالات وی شد.

زیزو زمان فوتبالش از رسانه ها گریزان بود و شاید هر دو ماه یک بار تن به مصاحبه می داد؛ درست بر خلاف حالا که در قامت مربی رئال، به طور معمول هفته ای 4 مصاحبه با رسانه ها انجام می دهد. زیزوی فراری از رسانه ها، حالا به خوبی خود را با شرایط مربیگری وفق داده و به شکلی کاملا حرفه ای و با لبخندهای معروفش، نشست های خبری را مدیریت می کند.

 

 

1202776

 

 

14سال پیش رئال مادرید 9 قهرمانی اروپا را در ویترین افتخاراتش داشت و برای رسیدن به لادسیما باید از سد یوونتوس می گذشت تا به فینال برسد. زیدان در مصاحبه با دیاز وعده داد که با شکست یوونتوس به فینال خواهند رفت و فاتح لادسیما خواهند شد و اینکه در سال های آینده نیز قهرمانی یازدهم و دوازدهم را با رئال کسب خواهد کرد.

کمی بعد رئال در دو بازی رفت و برگشت مغلوب یووه شد و به فینال راه پیدا نکرد. زیدان تا سال 2006 دیگر رنگ فینال را نیز با رئال ندید و با همان یک عنوان قهرمانی سال 2002 با رئال در لیگ قهرمانان از فوتبال وداع گفت اما سرنوشت برای او طوری دیگر رقم خورده بود.

 

1202777

 

 

رئال سال 2014 در حالی که زیدان روی نیمکت این تیم و به عنوان دستیار آنچلوتی حضور داشت، توانست با شکست اتلتیکو در لیسبون، فاتح لادسیما شود.

سال 2016 رئال با مربیگری زیدان برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شد تا زیدان به دو وعده از سه وعده اش عمل کرده باشد و حال تنها یک قدم دیگر به محقق شدن و تکمیل سه گانه اش باقیمانده است.

رئال فردا در کاردیف فینال لیگ قهرمانان را مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی، برای دوازدهمین بار جام را بالای سر خواهد برد تا زیدان پس از 14 سال به قولی که داده بود عمل کرده باشد.

دیدگاه‌ها