کد خبر : 1419619 | 12 خرداد 1396 ساعت 13:55 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

مهم ترین بازیکن رئال از نظر آلگری کیست؟

کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس، مارسلو، ایسکو، کریم بنزما و.... . لیست ستاره های رئال تمامی ندارد.

مهم ترین بازیکن رئال از نظر آلگری کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با این وجود، آلگری بازیکنی را ستاره اصلی رئال می‌داند که شاید کمتر کسی به او توجهی داشته باشد، کاسمیرو، هافبک دفاعی سپیدپوشان. وقتی از او درباره  موثرترین مهره زیدان سوال شد، پاسخ داد:" مردم از ایسکو و گرت بیل صحبت می‌کنند ولی به نظر من مهمترین بازیکن رئال کاسمیرو است زیرا بدون او رئال نمی‌تواند بازی کند. او بازیکنی است که تناسب را در رئال ایجاد می‌کند و به نظر من نقشی اساسی و مهم دارد. شاید از لحاظ تکنیکی سطح بالایی نداشته باشد ولی از لحاظ عملکردی فوق العاده است.کاسمیرو به تیم تناسب می‌دهد و فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری قادر به این کار باشد."

 

1197806

 

 

آلگری معتقد است که هافبک برزیلی اصلی ترین مهره رئال برای متوقف کردن دیبالا است. در حقیقت برنامه او این است که بازیکنانش بیشترین درگیری را با کاسمیرو داشته باشند تا شانس اخراج شدن او بالا برود. اگر این اتفاق بیفتد، رئال جانشینی با خصوصیات مشابه ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا ورق به نفع یووه برگردد.

 

در آن سو نیز خدیرا، هافبک سابق رئال وظایفی مشابه کاسمیرو دارد. او که سال 2014 با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد، حال سعی دارد مانع قهرمانی تیم سابقش شود.

دیدگاه‌ها