کد خبر : 1419656 | 12 خرداد 1396 ساعت 17:15 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

آدامز: ونگر نمی‌تواند در این دو سال قهرمان لیگ شود

تونی ادامز، اسطوره آرسنال معتقد است که ونگر در دو سال پیش رو که قراردادش اعتبار دارد، نمی‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

آدامز: ونگر نمی‌تواند در این دو سال قهرمان لیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرمربی فرانسوی در پایان این فصل به پایان می‌رسید ولی باشگاه آرسنال با وجود مخالفت های بسیار، قرارداد او را تمدید کرد و سرمربی فرانسوی در آرسنال ماندنی شد. اخیرا تیری هانری مدعی شده که ونگر باید به هر نحوی در این دو سال قهرمانی لیگ را کسب کند ولی تونی آدامز آن را هدفی غیرممکن می‌داند.

 

1201770

 

 

او گفت:"  به نظرم این تیم تا دو سال آینده نمی‌تواند قهرمان لیگ شود. به نظرم تمام تقصیرها بر گردن او خواهد افتاد و خیلی ناراحت کننده خواهد بود. به عنوان یک انسان امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. واقعا امیدوار بودم که پس از جام حذفی کنار بکشد و باشگاه یک نفر را به عنوان جانشینش انتخاب کند.

 

چیزی راجع به میراث آرسن نمی‌دانم. شاید در طول دو سال آینده میراث جدیدی داشته باشد و شرایط را برای مربی بعدی آماده کند. اگر این کار را کند می‌گویم :« فوق العاده ای آرسن!». به نظرم او موفق ترین مربی تاریخ آرسنال بوه است.فکر می‌کنم او به شدت به فوتبال اعتیاد دارد و نمی‌تواند آن را از زندگی اش خارج کند."

دیدگاه‌ها